SUKCES PO POZNAŃSKU 6/2023

| CZERWIE C 2 023 2000 NA EKRANACH KIN POJAWIA SIĘ „BLAIR WITCH PROJECT” Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 21 To wtedy wszystko się zaczęło. Wystartowała pierw - sza impreza pod szyldem Pyrkon. Organizatorzy jeszcze nie wiedzą, że tymczasowa nazwa Pyrkon, zostanie z nimi na zawsze. Założoną dla wydarze - nia skrzynkę mailową organizatorzy sprawdzają regularnie raz w tygodniu, czekając cierpliwie w ko - lejce do salki informatycznej na uczelni. Pierwsza edycja konwentu trwa 2 dni. Frekwencja: 580 uczestników 2007 PREMIERA GRY „WIEDŹMIN” Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 21 Do współpracy przy Pyrkonie dołącza Klub Tharsis i Sztab. Na szkolnej auli odbywają się koncerty. Pierwszy raz imprezę reklamuje kolorowy plakat. W programie jest przedpremierowy pokaz gry komputerowej „Wiedźmin”. Organizują go przed - stawiciele małego i nieznanego studia CD Projekt. Wykaz logotypów patronów medialnych zajmuje całą stronę informatora konwentowego. Impreza notuje doskonałe recenzje. Frekwencja: 1080 uczestników 2010 W SPRZEDAŻY POJAWIA SIĘ PIERWSZY IPAD Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 21, Gimna - zjum nr 43, Zespół Szkół Licealno – Technicznych nr 19 W obliczu problemów ze znalezieniem większego obiektu zostaje wynajęta kolejna szkoła w okolicy. Powoli kończą się możliwości lokalowe. Kolejny Kolejkon. Podobno nagrodą za wygraną na rucho - mym stoliku do gry w Jungle Speed jest przesunię - cie na sam początek kolejki. Organizatorzy po raz pierwszy stają przed proble - mem przepełnionych sal i muszą poinformować uczestników, że „sale nie są z gumy”. Odbywają się obchody 10-lecia Pyrkonu w szkol - nej auli. Zostaje wykonana zbiorowa fotografia okolicznościowa, a obecni mają szansę spróbować pyrkonowego tortu. To też czas wielkich zmian… Frekwencja: 3023 uczestników 102 | PYRKON

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz