SUKCES PO POZNAŃSKU 6/2023
72 | Z SUKCESEM | CZERWIEC 2023 Po co w ogóle fotele gamingowe? Dlaczego nie można grać, siedząc na zwykłym krześle? Tomasz Skaliński: Oczywiście, że można, ale zapytam Panią, czy miałaby Pani przyjemność z gry, siedząc przez kilka godzin na zwykłym krześle? No nie… TS: Dlatego wychodzimy z założenia, że fotel musi być wygodny, ergonomiczny i musi mieć odpowiedni design. Czy te fotele do gry różnią się od zwykłych foteli biurowych bajerami? TS: Zazwyczaj tak, ale do tego wszystkiego nasze fotele są jeszcze wygodniejsze i jeszcze bardziej ergonomicz- ne. A jeśli chodzi właśnie o te wspomniane bajery, to są to między innymi wszystkie regulowane komponen- ty, takie jak podłokietniki, TILT, czyli cały mechanizm u podstawy, który odpowiada za bujanie czy pochylanie się oparcia. To też są dodatkowe poduszki zapewniają- ce odpowiednie wsparcie dla kręgosłupa na wysokości krzyża czy karku. Czyli to nie jest tak, że skonstruowaliście jeden fo- tel i zmieniacie tylko jego kolory… TS: Można powiedzieć, że życie naszych foteli to pro- ces. Od samego początku naszej działalności na bieżą- co zbieramy informacje z rynku, od naszych klientów. Pytamy się ich, co chcieliby mieć? Czego im brakuje do tego, żeby mogli czerpać jeszcze większą przyjemność z grania? Albo co by im pomogło w osiąganiu lepszych wyników? Romuald Rydz: Pytamy zarówno profesjonalnych gra- czy, jak i amatorów, którzy po szkole czy pracy lubią sobie pograć. Każdy znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie. Mamy fotele budżetowe, których ceny są napraw- dę atrakcyjne, i fotele, które trafiają do profesjonalnych graczy, którzy mają wysokie wymagania. Ale Huzaro to nie tylko fotele dla graczy? TS: To również biurka, podkładki czy też pufy gamingo- we. Jednym z głównych założeń naszej marki jest to, żeby wyposażyć pokój gamingowy w najlepszy możliwy spo- sób pod wieloma względami. Mamy też linię foteli dla dzieci, bo przecież na fotelach gamingowych nie tylko się gra. To krzesło, na którym dzieci i młodzież spędzają czas przy biurku podczas nauki, a dorośli poza graniem wykorzystują go jako idealny fotel biurowy. Nasze fote- le nie tylko zapewniają komfort, ale też dbają o zdrowie i do tego po prostu robią wrażenie. Warto wspomnieć, że w ofercie naszej marki znajdują się również fotele z siat- ki i tkaniny mesh, które gwarantują swobodny przepływ powietrza. RR: Młodzież spędza dziś bardzo dużo czasu przed komputerem. Postanowiliśmy, że nie będziemy z tym walczyć, tylko stworzymy dla nich idealny fotel, który nie zniszczy im kręgosłupa. Dodatkowo musi też być wytrzymały, bo gracze nie dość, że spędzają wiele godzin przed komputerem, to do tego podczas gry pojawiają się emocje. Podskakujemy na fotelu, gwałtownie wychylamy się do tyłu, skupiamy się, przechylając się w przód. Siedzisko musi być do tego dostosowane. Kiedy przyglądam się Waszym fotelom, to bar- dziej przypominają mi te, które są montowane w sportowych samochodach niż fotele biurowe. RR: To ten element, który charakteryzuje fotele ga- mingowe. Daje to efekt stylu sportowego, nawiązują- cego do tego, który widzimy w wyścigowych autach. Ta estetyka teraz odrobinę się zmienia i coraz częściej widzimy miks właśnie stylu sportowego z ergonomią, gdzie są zastosowane różnego rodzaju nowości, takie jak siedzisko z siatki. Fotele nawiązują do sportowego stylu, bo gaming to dziś jest przecież sport. A Wasze biurka? TS: Biurka są bardzo mocną kategorią naszych me- bli gamingowych. Są one przystosowane do potrzeb graczy. Takie biurka są wyposażone w odpowiednią liczbę uchwytów, na których gracz może sobie po- wiesić na przykład słuchawki, może włożyć sobie ku- bek z kawą bez zagrożenia zalania sprzętu. Niezwy- kle ważne jest uporządkowanie przewodów. Wloty i uchwyty na zasilacze są specjalnie zaprojektowane tak, żeby utrzymać porządek w kablach i żeby po prostu nie były one widoczne. Jest to odpowiednio zorganizowane. RR: Zarówno w fotelach, jak i w biurkach mamy elementy oświetlenia RGB, które daje niesamowity klimat w trakcie gry. Mamy biurka ze specjalną pod- stawką pod monitory, biurka narożnikowe, które uła- twiają przetransportowanie się ze strefy gamingowej do strefy biurowej i strefy nauki. Zresztą nasze fotele zyskały ogromne uznanie wśród młodzieży i rodziców podczas pandemii, kiedy musieliśmy spędzać długie godziny przy biurku nie tyko na grach, ale też na na- uce i pracy. Są biurka elektryczne, z regulowaną wyso- kością, które umożliwiają nam pracę i grę na stojąco – co również bardzo dobrze odciąża nasz kręgosłup. A skąd pomysł na firmę? TS: Zaczynaliśmy od foteli biurowych, ale bardzo szybko poszerzyliśmy naszą ofertę właśnie o fotele gamingowe, a następnie biurka, pufy itd. Doświad-
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz