SUKCES PO POZNAŃSKU 6/2023

| CZERWIEC 2023 73 czenie zdobyte w fotelach biurowych szybko przeło- żyło się na sukces w branży gamingowej. Okazało się, że gracze bardzo chwalą sobie nasze fotele, postano- wiliśmy więc zrobić specjalne meble właśnie dla tej grupy naszych klientów. RR: Zresztą cały czas zbieramy opinie naszych klientów i właściwie to oni są naszymmotorem napędowym. Jeśli klient zgłasza nam, że dobrze byłoby coś usprawnić, to testujemy, czy jego sugestie mogą zostać wprowadzone w życie i sprawdzamy, jak te różne rozwiązania spraw- dzają się w praktyce. Na przykład dość długo mieliśmy wątpliwości, jeśli chodzi o wprowadzenie fotela z pod- świetleniem led, ale na prośbę klientów stworzyliśmy taki model i okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. W jakich krajach gracze korzystają z Waszych produktów? TS: Nasze produkty sprzedajemy na terenie całej Unii Europejskiej. Jest to możliwe dzięki temu, że prowadzimy bardzo szeroką dystrybucję B2B i B2C. Mamy mocno rozwiniętą sprzedaż w takich krajach jak: Czechy, Słowacja, Litwa, Niemcy, Węgry itd. Główny magazyn jest w Polsce, mamy również ma- gazyny w Rumunii i Niemczech, gdzie z każdym ro- kiem rośnie sprzedaż naszych produktów. Teraz pla- nujemy jeszcze większą ekspansję na zachód Europy. RR: Działamy na rynku ponad 5 lat, przez ten czas sprzedaliśmy ponad milion produktów gamingo- wych. Jesteśmy z tego niesamowicie dumni. Mamy ambitne plany na rozwój, chociaż podążanie za trendami i przewidywanie kierunku rozwoju bran- ży jest bardzo czasochłonne. Wyszukujemy również rozwiązania ergonomiczne i materiały, które mogą się sprawdzić w naszych produktach, a to wszystko mając na uwadze najlepszy stosunek jakości do ceny. Skąd wziął się pierwszy projekt fotela? TS: Stworzyłem go sam, ale szybko zatrudniliśmy najlepszych fachowców, którzy potrafią zaprojekto- wać meble tak, jak sami sobie to wymyśliliśmy, sto- sując przy tym najlepsze dla zdrowia i wygody roz- wiązania. Dziś zajmuje się tym profesjonalny dział rozwoju produktów, który wprowadza też do projek- tów sugestie naszych klientów. RR: Mamy odpowiednich specjalistów, produkt me- nadżerów, brand menadżera, którzy odpowiadają za to, żeby na rynku pojawiały się prawdziwe perełki i to zarówno pod kątem użytych materiałów i mecha- nizmów, jak i ergonomii i designu, w różnych prze- działach cenowych. Po 5 latach działalności na rynku mamy ogromne zaufanie do naszych ekspertów. Ilu macie pracowników? RR: Naszą firmę tworzy obecnie ponad 50 osób. Cały czas szukamy też ludzi do pracy, bo cały czas bardzo prężnie się rozwijamy. Szukamy ludzi zarówno do działów związanych z zakupami, sprzedażą e-com- merce, jak i marketingiem. Wszystkie oferty można znaleźć na naszej stronie w zakładce kariera. Tworzycie młody, prężny zespół? TS: Na początku naszej działalności byliśmy bar- dzo młodą firmą. Postanowiliśmy to jednak bardziej zrównoważyć. Dziś wiemy, jak ważne są kompetencje starszych i bardziej doświadczonych pracowników. Prawda jest taka, że właśnie zróżnicowanie wiekowe pracowników sprawia, że jesteśmy lepsi i możemy patrzeć na naszą firmę z różnych perspektyw i w bar- dziej zrównoważony sposób. I tego Wam życzymy! z Młodzież spędza dziś bardzo dużo czasu przed komputerem. Postanowiliśmy, że nie będziemy z tym walczyć, tylko stworzymy dla nich idealny fotel, który nie zniszczy im kręgosłupa. Dodatkowo musi też być wytrzymały, bo gracze nie dość, że spędzają wiele godzin przed komputerem, to do tego podczas gry pojawiają się emocje

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz