SUKCES PO POZNAŃSKU 9/2023

| WRZESIEŃ 2023 GŁOS BIZNESU | 53 niem smakowym, ale także okazją do odkrycia i docenienia kulinarnego dziedzictwa Barcelony. TRENING DRUGI – IDŹ ŚLADAMI NAJLEPSZYCH Zabraliśmy uczestników w świat niezwykłej architektury, prowadząc ich śladami zachwycającej twórczości Antonio Gaudíego. Twórca ten w swoich dziełach po mistrzowsku pokazuje, jak można połączyć to, co stworzyła natura, z tym, co potrzebne człowiekowi do życia. Przechadzka po Parku Güell i zwiedzanie monumentalnej Sagrada Família stanowiły prawdziwą ucztę dla zmysłów. Wędrowaliśmy piechotą, mijając zawrotną ilość unikatowych dzieł architektonicznych. TRENING TRZECI – WEJDŹ TAM, GDZIE WIDAĆ WIĘCEJ Zaproponowaliśmy również uczestnikom, by spojrzeli na Barcelonę z szerszej pespektywy. Wjechaliśmy więc kolejką linową na wzgórze Montjuïc. Widok rozpościerający się z góry na całą Barcelonę dawał poczucie nieograniczonych możliwości. Następnie zeszliśmy w dół i zagłębiliśmy się w uliczki Starego Miasta. Dzięki opiece naszych polskojęzycznych przewodników poznaliśmy niejedną tajemnicę oraz mnóstwo ciekawych historii związanych z tą niezwykłą metropolią. FINAŁ – MECZ FC BARCELONA Kulminacyjnym punktem wyprawy był udział w niezapomnianym wydarzeniu – meczu FC Barcelona z RCD Mallorca. Emocje na stadionie sięgały zenitu, a duma i radość płynące ze wspólnego świętowania sportowego triumfu niezwykle wzmacniały więzi w grupie. Udział w tak spektakularnym meczu to nie tylko niezapomniana przygoda, ale również doskonała okazja do budowania relacji biznesowych i integracji zespołu. WAŻNY MECZ Wierzymy, że wyprawa do Barcelony była dla naszej grupy okazją do rozegrania ważnego meczu biznesowych wyzwań. Podobnie jak w sporcie, gdzie każdy zawodnik musi przekroczyć swoje granice, zmierzyć się z wyzwaniami i pracować zespołowo, tak i my podczas wyprawy do Barcelony musieliśmy stawić czoła różnym sytuacjom, by osiągnąć jeden cel – zadowolenie i pełną satysfakcję grupy. Organizacja wyjazdów incentive travel może wnieść powiew świeżej motywacji, przynosząc niesamowite korzyści dla firm i ich pracowników. W wyprawie do Barcelony tym razem kluczem do integracji była umiejętna oprawa „koncepcji futbolowej” oraz oczywiście sprawna organizacja. A jaka byłaby Wasza „koncepcja firmowa”? Chętnie pomożemy ją rozwinąć i wnieść do Waszego pomysłu unikalne wartości tak, by nasza wspólna podróż stała się motorem napędowym sukcesu i inspiracji dla dalszych działań biznesowych! z Poznań – Barcelona | 4 h lotu | 2100 km | wyjazd weekendowy