SUKCES PO POZNAŃSKU - 11/2020
37 Niepowtarzalne hiszpańskie wino i tapas, które ser- wujemy, przenoszą nas w niezapomnianą podróż po smakach Półwyspu Iberyjskiego. Moja miłość do kuchni hiszpańskiej zrodziła się już od pierwszej wizyty w tym kraju, dlatego też staramy się przekazać naszym Gościom choć trochę tych doznań. Krótko mówiąc ,,hiszpański temperament w centrum Poznania”! Zdradzę też mały sekret naszej restauracji niezwiązany z jedzeniem – poza częścią główną sali, nasz hotel skrywa prawdziwą perełkę – klimatyczny ogród zimowy. Winter Garden to oszklona sala w sercu hotelu, w której niejedna para powiedziała sobie ,,TAK”. Zapraszam, by napić się tu hiszpańskiego wina i dać się porwać klimatowi historycz- nej poznańskiej kamienicy. O ile się nie mylę, jesteście jednym z nielicznych, a może nawet i jedynym hotelem w ścisłym cen - trum Poznania, w którym jest SPA. Czy dużo Gości wybiera Waszą ofertę, kierując się właśnie taką wartością dodaną? Kto obecnie nie potrzebuje relaksu, zatrzymania, uspoko- jenia myśli? Kto po wielogodzinnej jeździe samochodem czy locie samolotem nie marzy o masażu? Kto mając chwilę dla siebie, nie chce zadbać o swoje samopoczucie i wygląd? Trudno wyobrazić sobie hotel, który dumny jest z umiejętności słuchania i rozumienia potrzeb Gości, a nie oferuje odpowiedzi na te potrzeby. Dlatego zapew- niamy naszym Gościom miejsce, które daje im odetchnąć od codzienności. Poza strefą saun, gdzie goście mogą skorzystać z sauny fińskiej i parowej, poza salką fitness, oferujemy naszym Gościom relaks w Chill City SPA. To miejsce jedyne w swoim rodzaju, stworzone z miłości do natury i siły, jaką daje ludziom. Myślę, że najlepszą reko- mendacją tego miejsca są opinie Gości, którzy skorzystali z masaży i zabiegów. Wystarczy poczytać... Jakie NH Poznań ma plany na przyszłość i czego można Wam życzyć w tych nietypowych czasach? Przewidywanie przyszłości w obecnych czasach jest bardzo trudne. Odpowiadając na potrzeby otoczenia, na przełomie sierpnia i września, wprowadziliśmy dla na- szych Gości specjalną aplikację StayApp, która pozwala na korzystanie ze wszystkich dostępnych w hotelu usług za pośrednictwem smartfona lub komputera. Zwiększa to bezpieczeństwo naszych Gości i personelu, ponieważ logując się za pośrednictwem urządzenia, unikamy kon- taktu osobistego. Innowacje, jakie wprowadzamy, mają zwiększyć bezpieczeństwo i komfort pobytu. Podsumowując, mogę nieśmiało stwierdzić, iż nasze zaangażowanie w obsługę Gościa, innowacja i kreatyw- ność dowodzą, że bycie hotelarzem to nie zawód, to pasja. z
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz