SUKCES PO POZNAŃSKU 11/2021

| LISTOPAD 2021 39 i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą człowieka. Produkty te są wolne od środków wpły- wających niekorzystnie na zdrowie ludzi. Używane przez nas kartony – oprócz tego, że są estetyczne – nadają się do recyclingu. Torby wysyłkowe są biodegradowalne. Jednym słowem – dbamy o środowisko! Jakie produkty można już dzisiaj znaleźć w sklepie MANUKA? Oferujemy w tej chwili trzy rodzaje bluz: hoodie PREMIUM collection, hoodie COLOR collection, crewneck SIMPLE collection. Jednak jako marka chcemy i będziemy się rozwijać. Pracujemy nad tym, by niedługo powiększyć kolekcję. Wiemy, że nasi najwier- niejsi klienci utożsamili się już z marką i czekają na kolejne produkty naszej Manufaktury, co mnie osobi- ście niezmiernie cieszy. Bardzo nam zależy, żeby firma MANUKA kojarzona była z bardzo dobrym produktem i odpowiedzialnymi działaniami na rzecz środowiska, które są dla nas ważne. Dlatego mam nadzór nad całym procesem i osobiście kontaktuję się z klientami, by ze- brać ich opinie nie tylko o produkcie, ale także o działa- niu sklepu internetowego i obsłudze posprzedażowej. Dla kogo jest bluza MANUKA? Założeniem było, że będą to bluzy męskie, dopasowane do sylwetki. Jednak okazało się, że także panie poko- chały nasze produkty. Bluzy są więc uniwersalne. Wśród naszych klientów są osoby młode i bardzo młode, ale również seniorzy ceniący sobie aktywny tryb życia i nienarzucającą się elegancję. Jednym słowem – każdy i w każdym wieku wygląda w nich dobrze! Jakie ma Pan marzenia związane z firmą MANUKA? Bardzo chcę, żeby MANUKA stała się poważnym i docenia- nym graczem na polskim rynku. Jakość i prokonsumenckie podejście zawsze jednak będą na pierwszymmiejscu. I tego Panu życzę! Bluzy są naprawdę piękne. Dziękuję! z https://manukacc.com/ I dzięki temu produkt odpowiada już setkom klientów MANUKA. Taki był plan. Bluza z logo MANUKA nie tylko ładnie wygląda, ale jest wygodna i trwała – ponieważ wykonana jest z najlepszych materiałów. Kiedy to się wszystko zaczęło? Jeszcze przed pandemią w 2019 zapadła decyzja o stworzeniu własnej marki. Koniec z planowaniem – czas zaryzykować. I od tego momentu wszystko zaczęło się toczyć: szereg spo- tkań z grafikami, krawcowymi, dostawcami. Cały ten proces – a dokładnie jego ustalenie – trwał równo rok. Pracowaliśmy ciężko, by móc wystartować z naszym sklepem internetowym na początku grudnia 2020. Tuż przed pandemią… A nazwa? MANUKA? To skrót od Manufaktura Kacpra. Manufaktura – bo mamy nadzór nad każdym produktem, dopracowujemy każdy szczegół, a Kacper to po prostu moje imię (śmiech). Przeglądając stronę MANUKA od samego początku czułam, że jest w tym głębsze przesłanie. Stawiacie nie tylko na wysoką jakość, ale także na bycie EKO. Przyszło to w sposób bardzo naturalny. Wychowałem się w miejscowości otoczonej przez lasy i rodzinne spędzanie wolnego czasu w kojarzy mi się z zapachem lasu, zbiera- niem grzybów i spacerami z psem. W 2019 roku zapadła decyzja o dużej wycince lasów w Polsce – dla mnie to był bardzo ważny temat. Coraz czę- ściej i głośniej zaczęto również mówić o śladzie węglowym i kryzysie klimatycznym, jaki nas czeka. Dlatego nie zastanawiałem się długo i skontaktowałem się z fundacją „Fabryka tlenu”. W ramach naszej współ- pracy MANUKA ze sprzedaży każdego produktu prze- kazuje środki na posadzenie drzew. Cieszy mnie, że nasi klienci kupując bluzy – uczestniczą jednocześnie w tym „Zielonym Projekcie”. Ale to nie wszystko. Nasze produkty powstają tylko w Polsce i szyjemy je z dzia- nin posiadających certyfikat OEKO-TEX STANDARD 100. To certyfikat świadczący o jakości produktów tekstylnych

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz