SUKCES PO POZNAŃSKU 11/2022

| LISTOPAD 2022 86 PROGRES CZY REGRES ZDJĘCIA: BARTOSZ PODBOROWSKI C zy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komu- nikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie bran- dy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie i czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości kon- sumentów? Odpowiedzi na te pytania szukali uczestnicy 12. już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Me- eting. Pod koniec października w Auli Artis w Poznaniu spotkało się niemal 300 osób. Wydarzenie zorganizowali Q&A Communications wraz z SAR. Na scenie wystąpili między innymi: Natalia Hatalska – analityczka trendów, Justyna Lach – dyrektorka marketingu YES Biżuteria odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktual- nie konsekwentnie rozwija, Iwo Borkowicz – architekt JEJU.studio, pracowni architektonicznej znanej z szero- kiego spektrum projektów. „Sukces po poznańsku” miał zaszczyt objąć wydarzenie patronatem medialnym. z

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz