100 1(32)|2024 TECHNIKA SANITARNA rym tak umiejętnie grają marki modowe czy motoryzacyjne. Te poszerzają swoje oferty o linie dodatków, perfum, kosmetyków czy właśnie meble, licząc na to, że wierni klienci otworzą chętnie swoje portfele. Wszystko, wszędzie, naraz Skoro w ofercie sklepu sportowego można znaleźć stół do cymbergaja, cegłę i plecak, to dlaczego nie wannę? Skoro znana marka produkująca silniki samochodowe firmuje już swoją marką sofy, lampy i kuchnie, to tylko patrzeć, jak trafi pod prysznic! Poszerzanie marek (czasem do granic zdrowego rozsądku) dotyczy zresztą nie tylko marek luksusowych, ale też popularnych, masowych sklepów, m.in. odzieżowych, spożywczych czy medycznych, I to akurat już teraz znajduje swoje odbicie w łazienkowym świecie. Dlatego pod hasłem „Wszystko, wszędzie, naraz” w naszym Trendbooku Design/ Biznes zawarliśmy trend, by za jednym zamachem brać wszystko do łazienek. To jeden z głównych nurtów rozwoju produktów i sposobu „sprzedawania” łazienek. Z jednej strony producenci poszerzają oferty właśnie po to, by ułatwić życie swoim klientom. Z drugiej – by sprzedać więcej, bo po co się ograniczać, kiedy zamiast samych baterii czy ceramiki można sprzedać klientom całe wyposażenie łazienki: systemy montażowe, meble, akcesoria? Niemal w pełni wyposażona strefa umywalki od jednej marki – jeśli nie całe wnętrze, to zawsze możemy łatwo urządzić sobie wybraną strefę FOT. ELITA
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz