Wszystko Działa 1/2024

14 1(32)|2024 WYWIAD NUMERU - MATERIAŁ PROMOCYJNY na mniejszych obiektach, np. w biurach, budynkach użyteczności publicznej oraz na większych obiektach, np. w hotelach, halach przemysłowych, obiektach rolniczych. Wielkim zainteresowaniem wśród firm wykonawczych oraz inwestorów cieszy się nasz kondensacyjny kocioł stojący Steel Pro Power, który może być zainstalowany również na zewnątrz, więc inwestor nie musi posiadać pomieszczenia, w którym ten kocioł musiałby być zainstalowany – jest to wielka oszczędność i udogodnienie. Dzięki takiej dywersyfikacji produktów i specjalizacji marek mogę śmiało stwierdzić, że jesteśmy w stanie odpowiedzieć na zdecydowaną większość potrzeb rynku, a przede wszystkim inwestorów i użytkowników końcowych. Co jeszcze, oprócz dobrze skrojonej oferty produktów, możecie Państwo zaproponować swoim klientom jako producent urządzeń grzewczych i klimatyzacji również w kontekście obecnej sytuacji rynkowej? W marce Riello, czyli tutaj, gdzie mamy produkty na inwestycje komercyjne, czymś, co jest zauważane i cenione przez naszych klientów (firmy wykonawcze, projektantów i inwestorów), jest na pewno doradztwo i wsparcie techniczne. Udzielamy go zarówno przed, jak i po sprzedaży. Wsparcie można pozyskać również od naszych managerów regionów, którzy zawsze są dostępni i gotowi do podzielenia się specjalistyczną i bardzo merytoryczną wiedzą. Nasze oferty są ofertami kompleksowymi, czyli klient na końcu widzi cenę ostateczną za produkt główny i niezbędne akcesoria uzupełniające. Nie lubimy zaskakiwać naszych klientów, no chyba że pozytywnie. O tym, że klienci są zadowoleni z naszych produktów, świadczy chociażby fakt otrzymywania od nich referencji. Lista tych referencji ciągle rośnie i jest dostępna na naszej stronie internetowej riello.com/poland w zakładce referencje, gdzie chwalimy się nimi, bo jest to najlepsza motywacja do dalszej pracy dla nas jako całego zespołu, ale przede wszystkim jest to potwierdzenie jakości naszych produktów. A jak kształtuje się to podejście do klienta w marce Beretta? Nieco inne podejście do oferty skierowanej dla klienta mamy w marce Beretta, która z założenia musi być komunikowana bardziej szeroko i medialnie, co wynika z oferowanych produktów oraz struktury grup docelowych, do których trafiamy. Niemniej jednak w obecnej sytuacji rynkowej mocno postawiliśmy na bezpośrednią współpracę z instalatorami i dystrybutorami naszych urządzeń. Naszą ofertę mogę zamknąć w dwóch słowach: Benefit Beretta. Benefit Beretta to nie tylko platforma do rejestracji urządzeń, zbierania punktów i ich wymiany na fantastyczne nagrody, ale to przede wszystkim pakiet korzyści skierowany do instalatora. Fakt ten wybrzmiewał już w poprzedniej odsłonie Benefit Beretta jako konkursu, a w jego obecnej, trzeciej już edycji, która wystartowała w połowie stycznia br., idea ta przybrała formę dedykowanej oferty zarówno dla tych instalatorów, którzy od lat współpracują z naszą marką, jak i tych, którzy rozpoczną z nami tę biznesową przygodę. W bieżącej edycji dołączyliśmy również dystrybutorów naszych urządzeń, którzy za zebrane punkty będą mogli uzyskać nagrody w postaci wyposażenia ich hurtowni, biur. Zależy nam, aby nagroda służyła wszystkim pracownikom danej hurtowni, dlatego będzie to np. ekspres do kawy, stolik z krzesłami jako strefa relaksu i inne. Dystrybutor zbiera punkty wtedy, kiedy instalator przy rejestraW 2022 r. w budynku Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia zmodernizowano kotłownię, instalując nowe źródło ciepła – dwa kotły Condexa Pro 70P pracujące w układzie kaskadowym. Kotły ogrzewają budynek o powierzchni 950 m2 oraz zaopatrują go w ciepłą wodę użytkową. Dzięki instalacji nowoczesnych kotłów koszty ogrzewania zmniejszyły się, a bezproblemowe działanie urządzeń zapewnia ciągłość pracy. Instalacja referencyjna – kaskada kotłów Condexa Pro w budynku Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia. Referencje pokazujące obiekty ogrzewane przez nasze urządzenia znajdują się na stronie: www.riello.com/poland/referencje

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz