99 1(32)|2024 TECHNIKA SANITARNA Operator telefonii komórkowej sprzedaje nam abonament na telefon, Internet i telewizję. Delikatesy – zestaw produktów niezbędnych do przygotowania rozmaitych dań, hotele – zabiegi spa, ubrania, pamiątki i kosmetyki, a deweloper – mieszkania pod klucz. Żyjemy szybko, nie mamy czasu na kolejne umowy, na bieganie po sklepach, na przepychanki z ekipą budowlaną. Chcemy, żeby ktoś uprościł nam życie i oddał stracony czas. Nawet kosztem mniejszej indywidualizacji. Oferta dostosowana do potrzeb Niedawno zwróciła naszą uwagę reklama promująca ofertę przystosowania łazienek do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych. Firma oferowała nie tylko dopasowane rozmiarami – we wszelkich standardowych wymiarach – prysznice i brodziki, które mogą zastąpić niewygodne dla seniorów czy osób o ograniczonej sprawności wanny, ale także proponowała w pakiecie szybki montaż. Z uznaniem pomyśleliśmy o tej propozycji, odpowiadającej na problemy całkiem pokaźnej grupy klientów. Trzeba bowiem przyznać, że nawet najprostszy remont łazienki lub jej urządzanie to dość stresująca operacja: zakłóca codzienne życie mieszkańców, jest hałaśliwy, brudzący i kosztowny. Jeśli mamy do tego dołożyć jeszcze dodatkowy stres związany z pomyłkami w zakupach czy pracach i ich konsekwencjami (kolejne koszty i opóźnienia), to rozumiemy, dlaczego klienci wolą skorzystać z oferty, która gwarantuje uniknięcie tych wszystkich problemów i pułapek. A gdy mówimy o inwestycjach kontraktowych i pomnażamy te kwoty oraz czas przez liczbę pokoi czy pięter biurowca, preferowanie kompleksowych ofert zupełnie już nie dziwi. Dla ułatwienia życia klientom Z jednej strony producenci poszerzają oferty właśnie po to, by ułatwić życie swoim klientom. Z drugiej – by sprzedać więcej, bo po co się ograniczać, kiedy zamiast samych baterii czy ceramiki można sprzedać klientom całe wyposażenie łazienki: systemy montażowe, meble, akcesoria? Może w przypadku łazienek jeszcze niezbyt duży wpływ na tym polu mają czynniki stylu życia i przywiązania do konkretnego brandu, któModułowość mebli pozwala elastycznie aranżować przestrzeń – do tego mamy także umywalki, lustra, akcesoria i elementy takie jak stołek czy drabinka. Projekt: Grynasz Studio Elegancja, minimalizm – w takiej stylistyce najłatwiej skomponować wnętrze Oprócz wanien, umywalek czy armatury – także stołki czy leżanki przeznaczone do łazienki. Projekt: Marco Carini FOT. DEVO FOT. FDESIGN FOT. AGAPE
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz