Wszystko dziala 2/2024

9 2(33)|2024 WYWIAD NUMERU - MATERIAŁ PROMOCYJNY o niezmiennie wysoką jakość nowo wprowadzanych produktów i obsługę klientów, a także dzięki unikalnym cechom produktów, takim jak wielowarstwowa rura Pex Penta z pamięcią kształtu, na którą jako jedyni na rynku oferujemy 30 lat gwarancji. Jaki jest obecny kierunek rozwoju marki Purmo? Na jakie strategie stawia firma? W ostatnich latach, zgodnie z obraną strategią rozwoju w Purmo Group, umacniamy swoją pozycję dostawcy kompleksowych systemów grzewczych. Naszym celem jest zostać światowym liderem w dziedzinie zrównoważonych rozwiązań w zakresie komfortu wnętrz. Dążymy do tego za pomocą zdywersyfikowanych działań. Oferujemy coraz bardziej kompleksowe rozwiązania, wprowadzamy inteligentne produkty, które są nie tylko smart, ale również estetyczne i trwałe. Doskonalimy nasze zdolności operacyjne, nieustannie monitorując i unowocześ- niając procesy produkcji. Dbamy o zaangażowanie, kulturę, umiejętności i rozwój naszych pracowników. Filozofię firmy krótko i celnie oddaje hasło „comfort delivered”, które oznacza, że rozwiązania Purmo łączą różne elementy w nadrzędnym celu najefektywniejszego ogrzewania, odpowiadającego potrzebom FOT. PURMO lowych. Statystycznie oznacza to, że praktycznie co trzecia rodzina miała albo ma grzejnik naszej marki w swoim domu lub mieszkaniu. Gdy w latach 90. Purmo wprowadziło grzejniki panelowe na polski rynek, był to gigantyczny skok jakościowy na kilku poziomach – wydajności, wygody użytkowania, estetyki. Na początku działalości sprzedaż wynosiła ponad 100 tysięcy sztuk rocznie i dynamicznie wzrastała aż do niemal 1 miliona sztuk w rekordowym roku. Przez te wszystkie lata udało nam się utrzymać pozycję niekwestionowanego lidera na rynku, z niezmiennie najwyższą jakością produktów, potwierdzoną niemal od początku certyfikatem ISO 9001. Mimo szybko osiągniętej popularności w segmencie grzejników panelowych firma Purmo równocześnie zaproponowała inne rozwiązania grzewcze, na czele z ogrzewaniem podłogowym. Początkowo instalowane ono było wybiórczo, np. na parterach czy w łazienkach, jednak z czasem stało się alternatywnym systemem grzewczym, wybieranym przez coraz większą liczbę klientów. W ostatnim dziesięcioleciu systemy płaszczyznowe marki Purmo stawały się coraz popularniejsze. Przede wszystkim dzięki doświadczonym zespołom product managementu i sprzedaży, które dbały

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz