10 3(30)|2023 WYWIAD NUMERU - MATERIAŁ PROMOCYJNY decyzję kredytową, a środki z tego kredytu będą przekazane na jego konto. Nie musi czekać na to, aż fizycznie pójdzie on do banku. Nasza platforma do obsługi wniosków kredytowych, tak jak cały proces sprzedaży ze wsparciem EKO-kredytu zostały dokładnie przemyślane i przygotowane w taki sposób, aby możliwie jak najlepiej dostosować je do specyfiki pracy terenowej handlowców działających w branży OZE. Serwis jest dostępny na urządzeniach mobilnych, wniosek można złożyć w dowolnym miejscu i czasie. Firmy mogą zdalnie przeprocesować wniosek kredytowy, włącznie z podpisaniem umowy. Wypłata środków uzyskanych przez klienta na inwestycję może trafić bezpośrednio na konto sprzedawcy czy instalatora. Wspieramy też naszych ekopartnerów, zapewniając im pomoc zespołu ekspertów oraz help desku. Tak jak w przypadku konsumentów, kompleksowo podchodzimy do kwestii współpracy na rzecz popularyzacji ekologicznych rozwiązań i dbamy o każdy szczegół tego procesu. Nasi partnerzy mogą liczyć na nasze pełne wsparcie. Co więcej, planujemy też zwiększyć kwotę dostępnego finansowania w EKO-kredycie, która obecnie sięga 75 tys. zł, do aż 200 tys. zł, co na pewno będzie bardzo atrakcyjną ofertą na rynku. Wspomnieli Panowie o istotnej roli partnerstwa z instalatorami i montażystami w przypadku klientów indywidualnych. A inne sektory? Paweł Gąsiorowski: Oczywiście nasza współpraca z parterami z branży OZE i związanej z termomodernizacją wychodzi poza ramy finansowania dla klientów FOT. VELOBANK
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz