66 3(30)|2023 TECHNIKA SANITARNA rom próbki produktów pod drzwi lub na plac budowy. Opanowali nowe narzędzia i byli obecni przynajmniej na ekranach komputerów swoich biznesowych partnerów. Założyli podcast lub konto na TikToku. Pół żartem można powiedzieć, że Zoom wygrywa z Excelem. Chętniej wybieramy te marki, które mają dla nas znajomą twarz. W ostateczności może być to twarz projektanta produktów czy ambasadora marki, choć o wiele cenniejsi są dobry przedstawiciel, doradca albo ekspert w punkcie obsługi klienta. Ten, który poprowadzi przez proces wyboru. Rzetelnie opowie o produkcie. Zapewni, że kontroluje realizację zamówienia, gdy fabryka akurat nie wyrabia się z produkcją. Wykonawca zaś pokaże, że zna produkt, umie z nim pracować i w razie potrzeby wyjaśni, jak go prawidłowo obsługiwać. To, co sprawdza się na zewnątrz, sprawdzi się w środku? Płytki stały się materiałem uniwersalnym, który stosujemy zarówno w łazience, jak i w ogródku czy na elewacji. Możemy stosować nawet te same płytki w obu wnętrzach, co pozwala zatrzeć granice między wnętrzem i zewnętrzem Dobrzy znajomi Klienci coraz chętniej wracają do tego, co już mieli i co się sprawdziło. Może nie stać nas na ryzyko błędnego wyboru? Argumentem jest też, że jeśli ktoś produkuje od dekad (a czasem nawet stuleci), to najwyraźniej wie, co robi. Łazienka zawsze była przestrzenią konserwatywną, gdy mówimy o innowacjach. Nie ma co się na to obrażać: nie wszędzie potrzebujemy rewolucji. Dlatego powrót do znanych rozwiązań, aktualizacje evergreenów czy reinterpretacje starych wzorów to naturalny kierunek rozwoju portfolio, które pomaga budować zaufanie klientów. Bardziej niż nowego designu potrzebujemy designu dobrego. Bardziej niż podbijania słupków sprzedaży potrzebujemy zaufania.
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz