Horse&Business Magazine 1/2021

chologia & Trening Koni – Alfa Horse” Katarzyny Ścibo - rowskiej, gdzie autorka opowiada o tym, jak trenować konie zgodnie z ich naturą, wykorzystując psychologię i najnowsze techniki pracy. Na tej platformie znajduje się ponad 50 odcinków tej serii, a na stronie internetowej alphahorse.pl ponad 20 z możliwością pobrania. Pod prostym tytułem „Podcast o koniach” Kuba Micha - lak przedstawia kulisy prowadzenia własnej stajni. Opo - wiadaoproblemach iwyzwaniach, a takżeoprzygodach, które mu towarzyszą. W „Pogotowiu jeździeckim”, w tym jak zrozumieć konia, pomaga Olga Drzymała. Ponadto, interesujące treści można znaleźć nie tylko w całych seriach o koniach, ale winnych,opowiadającychnp.ogólnieoedukacji.Posłużę się tutaj przykładempodcastu „Więcej o edukacji”, gdzie w odcinku czternastym pt.: „Nauka jazdy konnej. O jeź - dziectwie naturalnym z Justyną Mitką” otrzymujemy zaproszenie do rozmowie o pasji do koni, nauce jazdy oraz o historii jeździectwa w Polsce i na świecie. Jeszcze więcej contentu na platformach streamingowych znajdą dla siebie osoby biegle władające językiem angielskim. Chcesz zacząć nagrywać? To nic skomplikowanego! Ale najpierwustalmy jedno. Musisz mieć pomysł na kilka odcinkówdoprzodu, a jakośćTwojegonagraniamusi być naprawdę wysoka. Dobry mikrofon to podstawa. Twoi odbiorcy będąCię oceniać także przez pryzmat Twojego głosu i jego emisji. Do nagrywania możesz używać pro - gramów takich Spreaker oraz Anchor, które mają pro - ste i intuicyjne interfejsy, więc nauka ich obsługi zajmie niewiele czasu. Dodatkowo pozwalają one na udostęp - nienie ich na najpopularniejszych platformach streamin - gowych, takich jak Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts. Z punku marketingowego zyskasz możliwość kreowa - nia siebie jako eksperta i znawcę sektora jeździec - kiego. Jeśli jesteś właścicielem stajni lub prowadzisz szkółkę jeździecką i myślisz o nagrywaniu podcastów to pozwolą Ci one zwiększyć poziom zaufania, pod - nieść prestiż Twojej marki, a także zyska ona na roz - poznawalności. To doskonały sposób na reklamę swo - ich usług z budżetem na poziomie zero złotych. Przy przemyślanym contencie, wysokiej jakości nagrań oraz poleceniom Twoje materiały mogą wspiąć się na listy najpopularniejszych podcastów. To wszystko pozwoli na zbudowanie przewagi nad konkurencją. Swoboda w dostępie treści oraz łatwość w ich two - rzeniu sprawia, że rozwój podcastów w Polsce będzie mocno przyspieszać, a twórców przybywać jak grzy - bów po deszczu. Pozwoli to na zwiększenie znaczenia tego środku przekazu w komunikacji marketingowej. Podcasty mają jeszcze jedną mocną zaletę. Między odbiorcom a twórcą relatywnie szybko buduje się szczególna więź, która charakteryzuje się silnym przy - wiązaniem i wysokim zaufaniem. 5 2 5 2 Reklama

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz