Horse&Business 1/2022

Z  mediów społecznościowych, zgodnie z danymi na koniec września 2021 r., korzysta 3,8 mld ludzi. Oznacza to, że niemal co drugi człowiek na świecie ma dostęp do portali takich jak Facebook, Instagram, Twit - ter, LinkedIn czy YouTube. W obliczu takiej informacji mo - głoby się wydawać, że w Internecie napisano już wszystko. Jednak nietrudno zauważyć, że bardzo dużo tekstów, które można w mediach społecznościowych znaleźć, absolutnie nie zachęca do czytania. Media społecznościowe w 2021 r. Jedna rzecz jest na świecie stała: zmiana. I od tego należy zacząć rozważania o sposobach na to, jak tworzyć angażu - jące treści na Facebooku czy Twitterze. To, co było znane w roku 2014, 2016 czy nawet 2019 i 2020, najczęściej jest już nieaktualne. Media społecznościowe to ciągle zmienia - jący się twór, karmiony nowościami. Zatem pierwszą radą, która dotyczy tworzenia dobrych treści do mediów spo - łecznościowych, jest to, by nie słuchać rad sprzed kilku lat. Świat Internetu nigdy w historii nie dostał tak ogromnej siły napędowej jak w czasie pandemii w 2020 r. I to nie - odwracalnie go zmieniło. Za tą zmianą trzeba podążać, by móc się dostosować do aktualnych potrzeb odbiorców. Depositphotos/GaudiLab H & B M A R K E T I N G 55 1/2022

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz