Horse&Business 1/2022

REKLAMA Dominika Bucholc Marketing & Sales Specialist, BILOT Pandemia dobitnie pokazała, że kluczowymi czynnikami w obecnym świecie są człowiek i technologia. Zatem nikogo nie powinien dziwić tegoroczny wzrost popularności marketplace, a kiedy to świat IT rozra - stał się dzięki pandemii i przenoszeniu dosłownie wszystkiego do Internetu, w cie - niu commerce pojawiał się humanizm. Gra na emocjach widoczna była nie tylko w każdej kampanii społecznej, ale także w wielu komercyjnych działaniach. To trendy, które przez jakiś czas na pewno pozostaną jesz - cze z nami. Karolina Kawulka Senior SEM Specialist, DevaGroup W Google Ads nowym trendem była automatyzacja, a dodatkowo szeroko pojęte zmiany w analityce internetowej i zbieraniu danych. Najważniejszy temat to nowa wersja Google Analytics 4 – narzędzie, któ - re ujrzało światło dzienne jeszcze w 2020 r., ale to właśnie przez ostatnie miesiące mogliśmy je odkrywać i uczyć się go. Kolejnym ważnym punktem były zmiany w systemie iOS 4, które wpłynęły na mierzenie oraz przetwarzanie konwersji z piksela Facebooka, w tym optymalizację, targetowanie i raportowanie kampanii. Ogólnie temat uzyskiwania zgód i śledzenia użytkowników w witrynach czy aplikacjach ode - grał dużą rolę. Opr. Leszek Lewandowicz 59 1/2022 H & B M A R K E T I N G

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz