Horse&Business Magazine 2/2021

Z PASJI DO KONI Kto powiedział, że polska firma nie może tworzyć produktów dobrej jakości, innowacyjnych i w konkurencyjnej cenie, które nie tylko podbiją serca polskich zawodników i miłośników jeździectwa, ale również z powodzeniem wejdą na zagraniczne rynki, m.in. Zjednoczonych Emiratów Arabskich? Jak zrobiła to firma Over Horse? O tym rozmawiam ze Stanisławem Gosiewskim, współwłaścicielem. Jest Pan właścicielem firmy Over Group, której fun- damentem jest branża rolnicza, a dokładnie rynek hodowlany bydła mlecznego. Jak powstała marka Over Horse – skąd pomysł, aby wejść w branżę jeździecką? Stanisław Gosiewski: Tak, jestem współwłaścicie - lem. Firmę prowadzę razem ze wspólnikiem Pawłem Toborowiczem. Rozmawia: Karina Czechowicz, zdjęcia: Archiwum Over Horse, Świat Koni W tym roku Over Group obchodzi swoje 20-lecie. Firma powstała z myślą o obsłudze rynku zwierząt gospodarskich, a oferta była skierowana głównie do hodowcówbydłamlecznego. Na przestrzeni lat Over Group dynamicznie się rozwijała i obecnie zatrudniamy 160 osób, działamy na całym rynku polskim, a także na 27 rynkach eksportowych. Sama marka Over Horse powstała 9 lat temu jako wewnętrzny brand w ramach 14 HORSE & BUSINESS

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz