Horse&Business Magazine 2/2021

dobrej jakości w konkurencyjnej cenie – tym wygry - wamy na rynku polskim i na rynkach zagranicznych. Produkty Over Horse są dostępne w krajach Europy i Bliskiego Wschodu. Wszystkie oferowane przez Over Horse produkty są przede wszystkim bardzo praktyczne i tworzone w odpowiedzi na faktyczne potrzeby zawodników. Kto u Pana w zespole zajmuje się wyszukiwaniem kolejnych potrzeb i tworzeniem propozycji nowych produktów? S.G.: Oczywiście sam nie dałbym rady. Główny cię - żar w tej kwestii spoczywa na zespole, który two - rzą osoby znające branżę. Są to: Paweł Zdzieborski – dyrektor handlowy oraz Aleksandra Zachara – spe - cjalista ds. marketingu i sprzedaży. To oni przynoszą nowe pomysły i koncepcje, wiedzą, jakie produkty są potrzebne, aby ułatwić życie w stajni. Inspiracja do tworzenia pochodzi od tych dwóch osób, ale rów - nież od naszych klientów. Over Group dysponuje również laboratorium oraz centrum badawczo-roz - wojowym, więc jesteśmy przygotowani do tworze - nia i opracowywania nowych receptur i technologii, a następnie przeniesienia ich na skalę przemysłową. Jesteście obecni na najważniejszych zawodach jeź- dzieckich, aktywnie prowadzicie kanały w mediach społecznościowych, a także współpracujecie z zawodnikami, którzy są ambasadorami marki. Jaki kanał promocji najlepiej się sprawdza w przypadku Over Horse? S.G.: Promujemy produkty różnymi ścież - kami. Jedną z nich jest współpraca z amba - sadorami. Nie chcemy iść w kierunku dużej liczby ambasadorów. W Polsce Over Horse reprezentują: Wojciech Wojcianiec oraz Magdalena i Krzysztof Prasek, a za granicą Amelia Mościcka, która reprezentuje nasz kraj i naszą firmę w Dubaju. Jesteśmy też aktywni w mediach społecznościowych, ale głównie stawiamy na bezpośredni kontakt z klientami, stąd nasza obecność na zawo - dach jeździeckich. Staramy się być taką przysłowiową „apteczką” dla zawodników. Bardzo często wyjeżdżając z wieloma końmi na zawody, zdarza się zapomnieć o suple - mentach czy produktach do pielęgnacji, dlatego jesteśmy na miejscu, aby w takich sytuacjach pomóc. W marcu cały zespół Over Horse był obecny na Targach Jeździeckich wDubaju, a Amelia Mościcka – reprezentantka Pol- ski w skokach przez przeszkody, która mieszka i startuje w Dubaju, od kilku lat czynnie promuje Wasze produkty. Czy ten wyjazd miał zapoczątkować wejście na rynek Emiratów Arabskich, czy był jego zwieńczeniem? S.G.: Tak naprawdę było to zwieńczenie nawiązanej współpracy z naszym part - nerem. Mamy już podpisaną umowę, a wszystkie formalności oraz proces reje - stracji zostały spełnione. Obecnie pierw - sza transza produktów jest w drodze do Emiratów, tym samym rozpoczynamy dystrybucję. Obecność na targach była dla nas bardzo ważna. Mieliśmy tam sto - isko wraz z naszym partnerem. Spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem ze strony hodowców i właścicieli koni, więc jestem dobrej myśli. Staramy się iść bardzo szeroko i obecnie procesy rejestracji trwają również w innych krajach. Zobaczymy, na jakie rynki uda nam się jeszcze wejść. 16 HORSE & BUSINESS

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz