LIDER BIZNESU nr 2/2020

16 garden biznes M isją firmy Agrimpex jest budowanie partnerstwa biznesowego opar - tego na wartościach firmy, kreowanie i wdrażanie innowacji oraz za - pewnienie klientom wyjątkowej obsługi. Kluczowymi wartościami, którymi kieruje się firma Agrimpex, są rozwój i kreatywność. Nale - ży przez to rozumieć inwestycje w rozwój ludzi, produktów, aktywne i ciągłe poszukiwanie nowych, również nietypowych rozwiązań. Dlatego przedsta - wiciele firmy zdecydowali się zaprosić pracowników centrów ogrodniczych, które działają w ramach Sklepów Patronackich Agrimpex (SPA), na całodniowe szkolenie w Krakowie w Tauron Arena. TEKST i ZDJĘCIA: Klaudyna Bogurska-Matys AGRIMPEX dobra dawka wiedzy Podczas prezentacji, która miała nie tylko formę klasycznej wi- zualizacji na slajdach w programie PowerPoint, na miejscu można było obejrzeć, dotknąć i przetestować każdy z produktów, który był przedstawiany podczas szkolenia. Niewątpliwie taka forma szkole- nia, która zawiera wiele empirycznych doświadczeń, nie tylko lepiej zapada w pamięć, ale przede wszystkim przekonuje pracowników centrów ogrodniczych do samych produktów. A to najważniejsze w szkoleniu! Przedstawiciele SPA wielokrotnie podkreślali, jak ważny jest dla nich klient i to, by nie nadużyć jego zaufania. Padało wiele pytań, ale także wiele cennych uwag i wskazówek, które są wartością nie do przecenienia dla pracowników firmy Agrimpex. - Ponieważ projekt Sklepy Patronackie Agrimpex (SPA) realizowany jest od niedawna, zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie Mistrzowskich Szkoleń po raz pierwszy, jednak nie ostatni – mówi Tomasz Mędrala - kierownik działu sprzedaży. - Nasi reprezentanci regionalni praktycznie każ- dego dnia odwiedzają sklepy oferujące Agrowłókniny Agrimpex, a widząc nowy personel w punktach, sami proponują pracownikom krótkie szkolenie, które wprowadzi ich w świat Agrowłóknin – do- daje. Pracownicy są jednak otwarci na przeprowadzanie szkoleń „na życzenie”. Każde centrum ogrodnicze, które w swojej ofercie ma Agrowłókniny Agrimpex, może otrzymać szkolenie, wsparcie merytoryczne oraz zestaw niezbędnych materiałów, które pomogą w centrach ogrodniczych odpowiedzieć na pytania klientów. Można by się skupić tylko na korzyściach pracowników centrów ogrodniczych, którzy wrócili z Krakowa na pewno bogatsi o wiedzę na temat zastosowania i rodzajów agrowłókniny oraz akcesoriów wykorzystywanych do ich użycia – jednak obserwując spotkanie, śmiało mogę powiedzieć, że szkolenie stało się do- skonałym panelem, a nawet badaniem fokusowym, które pozwoliło przedstawicielom firmy Agrimpex na zebranie wielu ważnych informacji i uwag. - Przede wszystkim chcieliśmy dowiedzieć się, jaką wiedzę z za- kresu znajomości tematyki ochrony roślin z użyciem Agrowłóknin mają nasi partnerzy. Chcieliśmy pracow- nikom centrów ogrodniczych przedstawić technolo- gie zastosowane w naszych Agrowłókninach, m.in. Technologia Agro Marina TM - mówi Rafał Szewczyk - reprezentant regionalny. Okazało się, że pracownicy mieli bardzo dużą wiedzę, jednak o pewnych rzeczach usłyszeli po raz pierwszy. Padało też wiele pytań, które miały na celu wytłumaczenie pewnych kwestii. - Zależy nam na

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz