LIDER BIZNESU 2/2022

38 POZIOM WYŻEJ Trzymać rękę na pulsie przemian Zima w ogrodniczym biznesie to typowa pora pod - sumowań, rozważań o przyszłości, opracowywania planów na kolejny sezon, podejmowania strate- gicznych decyzji. To również czas różnych między - narodowych konferencji branżowych poświęconych tendencjom rynkowym oraz organizacji sprzeda- ży. Na początku lutego odbył się – w popularnej obecnie formule online – trzydniowy kongres pod nazwą Global Garden Retail Conference. TEKST I ZDJĘCIA: Alicja Cecot S tery wykonawcze kongresu Global Garden Retail Conference dzierżyli Amerykanie, gromadząc jednak prelegentów z siedmiu krajów i czterech kontynentów, a także odbiorców z całego świata. Wykła - dowcy skupili się na najbardziej aktualnych aspektach przemian, jakie dotyczą detalicznego handlu ogrodni - czego, są radykalne i mają globalny zasięg. ŚWIAT SIĘ ZMIENIŁ Global Garden Retail Conference – ogólnoświatowe wyda - rzenie dla właścicieli centrów ogrodniczych oraz innych przedstawicieli branży – zorganizowane zostało pod przewodnictwem doświadczonych i cenionych konsul - tantów ds. handlu detalicznego, Sida Raischa ze Stanów Zjednoczonych i Johna Stanleya z Australii. Stanley – znany wielu polskim właścicielom centrów ogrodniczych–podkreślił, że globalna wirtualna konferen - cja zgromadziła największą publiczność, jaka kiedykolwiek uczestniczyła w tego typu spotkaniu! „Dało ono odbior - com możliwość poznania punktów widzenia 13 ekspertów, a także rozwiązań z różnych krajów”–stwierdził.Zwrócił też uwagę, że potrzeba przedstawienia tych poglądów i przy - kładów oraz wywołania dyskusji i przemyśleń to wynik bilansu dokonanego po dwóch latach pandemii: „Handel Z artykułu dowiesz się m.in .: ü Dlaczego warto, by właściciele centrów ogrodniczych zachowali obecnie czujność ü Jakimwyzwaniommusi stawić czo - ła nasza branża ü Jak zmienia się konsument i jakie są najnowsze trendy

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz