LIDER BIZNESU 3/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 7 Pierwsza odsłona GREEN AREA SHOW cieszyła się zaintere- sowaniem ze strony zwiedzających. Wśród nich znaleźli się między innymi zarządcy zieleni miejskiej, przedstawiciele renomowanych punktów dealerskich, architekci krajobrazu oraz firmy zajmujące się wykonawstwem ogrodów, właści- ciele ośrodków hotelowych, parków i pól golfowych, właści- ciele centrów ogrodniczych i pracownicy sieci handlowych, a także szkółkarze i właściciele gospodarstw ogrodniczych oraz zarządcy dróg. –Wnadchodzącej edycji zależy namna rozszerzeniu tej grupy o  profesjonalistów zajmujących się pielęgnacją terenów cmentarnych, obiektów sportowych typu boiska i stadiony czy stoki narciarskie oraz kupców z zagranicy. Planujemy także jeden dzień otwarty dla klientów prywatnych – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu Green Area Show. – Dzień dla szerokiej publiczności jest odpowiedzią na sugestie wystaw- ców po pierwszej edycji, którzy zwrócili uwagę, że prezenta- cja maszyn i urządzeń w trakcie pracy to temat interesujący także klientów detalicznych – dodaje. W tym roku wydarzenie odbędzie się również na terenie Toru Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu, który w ocenie zwiedzających poprzednią edycję, okazał się doskonałą lokalizacją. Zaufali nam liderzy branży maszynowej Targi GREEN AREA SHOW to przede wszystkim dynamiczne pokazy maszyn, urządzeń i narzędzi ogrodniczych czy komu- nalnych w czasie pracy. To świetna okazja do zaprezentowa- nia oferty na kolejny sezon oraz skonfrontowania jej z tym, co prezentuje konkurencja. – AL-KO, AS-MOTOR, AVANT, HONDA, HUSQVARNA, ISEKI, JOHN DEERE, KUBOTA, MAKITA, OLEO-MAC, STIGA czy TORO to tylko kilka marek, które zaufały nam przy pierwszej edycji – wymienia T argi GREEN AREA SHOW to nowe wydarzenie w branży ogrodniczej o formule skierowanej do profesjonalistów. II edycja wydarzenia odbę - dzie się w dniach 9-11 września na warszawskim Służewcu. TEKST: Martyna Płócienniczak, zdjęcia: Fotobueno Pierwsze w Polsce show ogrodnicze już w dniach 9-11 września Paulina Maniecka. – Wszyscy wystawcy zgodnie podkreślali, że forma prezentacji maszyn w czasie pracy jest dla nich najatrak- cyjniejsza, gdyż zachęca klientów do większej interakcji z przed- stawicielami firm i tym samym prowadzi do nawiązania kontak- tów, które częściej kończą się transakcją sprzedażową – dodaje. Co nowego w 2021 roku? Ponad połowa zwiedzających poprzednią edycję podkreślała, że przyjechała na targi, aby zobaczyć nowości. Z pewnością nie zabraknie ich w tym roku, tymbardziej, że przeprowadzony zostanie konkurs Złoty Medal MTP, nagradzający innowacyjne produkty, które wyróżniają się pod względem zastosowanych rozwiązań i tym samym wyznaczają trendy w branży. – Na drugim miejscu znalazł się kontakt z bezpośrednim dostawcą, dlatego również w tym roku będziemy kładli nacisk na to, aby umożliwić nawiązanie kontaktów biznesowych - podkreśla Paulina Maniecka. W ramach Targów Green Area Show odbę- dzie się II Forum Zarządcy Zieleni, które wzorem ubiegłej edy- cji zostanie przygotowane we współpracy z wydawnictwem Abrys. W tym roku odbędzie się w  rozszerzonej dwudniowej wersji. Połączy ona merytoryczną konferencję, warsztaty i kon- sultacje ze specjalistami oraz spotkanie umożliwiające networ- king między wystawcami a zarządcami zieleni oraz przedsta- wicielami zakładów komunalnych. W programie przewidziane jest także spotkanie dla top dealerów, dotyczące aktualnych tematów związanych z pielęgnacją zieleni w przestrzeniach publicznych oraz prywatnych. – Nie zabraknie też wydarzeń dla szerokiej publiczności, której będziemy chcieli umożliwić samodzielne przetestowanie maszyn, a także przedstawić aktualne trendy w dziedzinie ogrodnictwa i pielęgnacji zieleni – pointuje Paulina Maniecka. Szczegóły znajdziesz na www.gashow.pl

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz