LIDER BIZNESU 4/2020

7 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy ekspozycję: Sumin, Kwazar, Compo, Lasland, Vilmorin, Fiskars, Cellfast, Gardena, Ogrodnictwo J.Tomaszewski, Lamela. Choć wymieniamy nazwy, to tak naprawdę przed oczami mamy naszych znajomych, z którymi od lat współpracujemy. Kiedy płynął do nas ten bardzo potrzebny strumień dobroci, nie myśleliśmy o sobie w kategoriach biznesowych. To było bardzo ludzkie i bardzo szczere. Kiedy udało się uruchomić pracę w Strączkowscy Centrum Ogrodnicze na nowo? WS: Po trzech dniach. Dzięki temu, że pomagało nam tak wielu ludzi, udało nam się wszystko przygotować, żeby w sobotę wystartować ze sprzedażą. W mediach społecznościowych nasi przyjaciele zorganizowali akcje, które zapraszały lokalną społeczność do zakupów w naszym centrum. Córka pomogła nam również z informowaniem naszych klientów na bieżąco np. o tym, że nie mamy możliwości płacenia kartą, ponieważ terminale i część kas nam spłonęła. Klienci byli przygotowani do płatności tylko gotówką. Dla nikogo nie był to problem. Czyli akcja była udana. AS: I to jeszcze jak! Przychodzili do nas stali klienci i przyprowadzali ze sobą nowych. To był ten przełomowy dla nas moment, który pomógł nam przetrwać ten trudny czas. Kiedy wykończeni po całym dniu pracy wróciliśmy do domu, musieliśmy to wszystko jeszcze raz przetrawić. Siedzieliśmy i rozmawialiśmy o tym, jak wiele dobrego spotkało nas w tym nieszczęściu. Jesteśmy firmą rodzinną, na ogrodniczym rynku działamy już prawie 100 lat. Dziś w naszym sklepie spotykają się kolejne już pokolenia. Ta szczególna relacja z mieszkańcami, naszymi klientami i dostawcami, zaowocowała jedną z najpiękniejszych akcji społecznych, której byliśmy świadkami. I za to chcemy całą rodziną podziękować.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz