Lider Biznesu 5/2021

18 wywiad O umacnianiu pozycji w branży ogrodniczej poprzez innowacje technologiczne i cyfrowe, zmianach nawyków zakupowych wśród ogrodniczych hobbystów wywołanych pandemią COVID-19, eko - logicznej rewolucji oraz ambitnych planach opowiada Bartosz Janiszewski, dyrektor generalny i współwłaściciel firmy Chabin – Briggs & Stratton Polska. ROZMAWIA: Marcin Fajerski, ZDJĘCIA: Chabin Praca na najwyższych obrotach Firma Chabin jest centralnym autoryzowanym dystrybutoremmarki Briggs & Stratton w Polsce. Jak ocenia Pan ostatnie miesiące w segmencie ogrodni- czego sprzętu zmechanizowanego w Polsce i Europie? Bartosz Janiszewski: To firma Chabin otworzyła drzwi dla pochodzącej ze Stanów Zjednoczonych technologii i wprowadziła produkty uznanej marki Briggs & Stratton na polski rynek. Już od blisko czterech dekad tworzymy wspólną historię z tą ponad stuletnią marką. Jesteśmy więc jak duża rodzina, w której każdy wnosi coś dobrego dla wspólnych celów. Briggs & Stratton niewątpliwie na stół wykłada jakość i innowacyjność, a my zapewniamy sieć dystrybutorów i odbiorców. Choć miesiące wiosenne nie rozpieszczały nas ciepłem, to nie przeszkadzało to zupełnie światu roślin. Myślę, że polska przyroda odżyła trochę dzięki pandemii. Rok temu wiosna była bardzo sucha, poprzedzona suchą zimą. To niezbyt dobrze wpłynęło na trawniki i ogrody w Polsce. Pomimo pandemicznych ograniczeń w produkcji globalnej i częstych zaburzeń ciągłości dostaw, maj 2021 był dla nas

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz