Lider Biznesu 5/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 19 współczesnych zasad rynkowych. Zbudowaliśmy zaawan- sowany sklep połączony z naszą stroną. Jest to nowoczesna platforma odpowiadająca potrzebom zarówno naszych klientów biznesowych, jak i prywatnych entuzjastów mechaniki. Wprowadziliśmy także wiele usprawnień wewnętrznych, które niekoniecznie są widoczne bezpo- średnio dla klienta. Z pewnością jednak odczuje je on w szybkości i jeszcze większej rzetelności uzyskiwanych informacji i realizacji zamówień. Ubiegły rok był dla marki B&S czasem istotnych zmian. Firma przeszła reorganizację – miejsce Briggs & Stratton Company zajęło Briggs & Stratton LLC, a stanowisko prezesa i dyrektora generalnego objął Steve Andrews. Na szczęście zmiany nie miały żadnego wpływu na zasady współpracy z firmą Chabin. Briggs & Stratton pozostaje największym na świecie producentem małolitrażowych silników spalinowych i nieustannie dąży do podnoszenia jakości swoich produktów. Obserwując trendy zakupowe, posta- wiliśmy jeszcze przed pandemią na roz- wój e-commerce. Dziś optymalizujemy narzędzia dla nowych kanałów sprze- daży, aby spełniły surowe wymagania współczesnych zasad rynkowych najlepszym miesiącem od prawie 30 lat. Z perspektywy firmy, która specjalizuje się głównie w małych silnikach spa- linowych, np. do kosiarek, obserwujemy stały rozwój rynku. Zanotowaliśmy wzrost sprzedaży o ok. 20%. Widać, że wielu Polaków zwróciło się w stronę swoich ogrodów jako miejsca wypoczynku w niepewnych czasach. Wiele razy słyszałem, że to bezpieczny azyl, który pozwala spotkać się z bliskimi bez ograniczeń i na własnych zasadach. Polacy pragną spędzić wolny czas w przyjemnym miejscu, a skoro egzotyczne wakacje były trudniej dostępne, to naturalnym jest, że kreujemy miejsca do relaksu w domowym zaciszu. Na jakich działaniach koncentrowały się firmy Briggs & Stratton oraz Chabin? Jakie cele udało się Państwu zrealizować? B.J.: Przede wszystkim jako firma Chabin stawiamy na roz- wój tak, aby stale iść z duchem czasu. Obserwując trendy zakupowe, postawiliśmy jeszcze przed pandemią na rozwój e-commerce. Dziś optymalizujemy narzędzia dla nowych kanałów sprzedaży, aby spełniły surowe wymagania Z Briggs & Stratton jesteśmy jak duża rodzina, w której każdy wnosi coś dobrego dla wspólnych celów. Briggs & Stratton niewątpliwie na stół wykłada jakość i innowacyjność, a my zapew- niamy sieć dystrybutorów i odbiorców

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz