Lider Biznesu 5/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 55 W ofercie GreenHouse nie brakuje roślin egzotycznych i trudno dostępnych, poszukiwanych przez kolekcjonerów. Ich miłośników z pewnością zadowoli też przeogromny wybór donic oraz osłonek PRACA ZESPOŁOWA Budowa GreenHouse Poland zajęła zaledwie 4 miesiące. – Obecnie nasze centrumogrodniczema łączną powierzchnię ok. 5 tys. m², z czego 2,5 tys. m² zajmuje nowoczesny obiekt szklarniowy, a kolejne 2,5 tys. m² powiększony niedawno plac sprzedaży roślin – mówi Jarosław Buda. – Taki metraż umożliwił nam skompletowanie oferty ponad 15 tys. staran- nie dobranych indeksów produktowych, skutecznie wyeks- ponowanych w poszczególnych działach naszego centrum. Oczywiście stworzenie rozpoznawalnej marki wymagało od nas sporego zaangażowania, bo nie jesteśmy wielką kor- poracją. Wypracowanie wszelkich procedur i schematów działania spoczęło na naszych barkach. Zebrawszy jednak załogę 30 wykształconych i wykwalifikowanych pracowni- ków, możemy poświęcić więcej uwagi naszemu dalszemu rozwojowi – zaznacza. jakości naszego centrum ogrodniczego. Postawiliśmy na to, że u nas klienci znajdą produkty wyjątkowe, lepsze, wysoko- jakościowe – podkreśla Michaela Buda. W CENTRUM UWAGI Sercem GreenHouse Poland pozostają rośliny dostępne w szerokim wachlarzu gatunkowym i odmianowym. Wśród nich nie brakuje tych egzotycznych i trudno dostępnych, poszukiwanych przez kolekcjonerów. Ich miłośników zado- woli też przeogromny wybór donic oraz osłonek. Green- House wyróżniają też gustowne kolekcje dekoru. Klienci odwiedzający to centrum ogrodnicze odnajdą w nim ponadto m.in. narzędzia FISKARS, grille marki Weber, mar- kowe nawozy, podłoża i środki ochrony roślin. OGRÓD OD PODSTAW W ub.r. centrum GreenHouse uruchomiło też własny sklep internetowy, który nieustannie się rozwija. W sprzedaży online dostępne jest obecnie aż 90% roślin. – Pracujemy nad osiągnięciem jeszcze większego pułapu ich dostępno- ści – dodaje Jarosław Buda. – Priorytetem pozostaje dla nas oczywiście zadowolenie klientów. Dlatego mamy wyspecja- lizowaną ekipę, która te rośliny pakuje tak, aby dotarły do zamawiających bez uszkodzeń, w dobrym stanie – wyjaśnia. GreenHouse nie ogranicza się do sprzedaży produktów ogrodniczych, wychodząc z założenia, że tylko kompleksowa oferta daje szansę na zadowalające wyniki. GreenHouse projektuje i wykonuje ogrody, aranżuje zielenią biura i wnę- trza, a także świadczy usługi florystyczne. Państwo Buda nie spoczywają na laurach i krok po kroku realizują nowe plany, wśród których znajduje się m.in. budowa nowego, jeszcze większego centrum ogrodniczego na Śląsku. DOPRACOWANA OFERTA Dla właścicieli GreenHouse Poland gwarancja obsługi na naj- wyższym poziomie jest tak samo ważna jak oferta produk- towa. – W jej skompletowaniu pomocne okazało się nasze dotychczasowe wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci kwiaciarń. Tworzymy ją również w oparciu o nasze obserwacje z targów i wydarzeń ogrodniczych odbywają- cych się w Polsce i innych krajach europejskich, a także opi- nie klientów. Nieustannie pracujemy nad podwyższeniem

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz