LIDER BIZNESU 06/2020

62 co piszczy w zielonej branży? Busem przez polskie ogrody ruszają przygotowania do czwartego sezonu - 2021! Sezon 2020, podobnie jak wcześniejsze, jest bardzo in- tensywny, a to, co dzieje się wokół projektu, z pewnością może imponować. Zgodnie z założeniami jego autor od- wiedza tytułowym busem liczne ogrody prywatne, a do tego dochodzą kolejne wyjazdy w różne ciekawe miejsca, jak ogrody pokazowe, arboreta, szkółki, targi czy imprezy. To wszystko powoduje, że bus jest bardzo rozpoznawal- ny, a ilość materiałów i inspiracji jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, na okrągło inspiruje i zachwyca setki tysię- cy osób, czytelników bloga i nie tylko. Całe przedsięwzięcie realizowane jest z udziałem part- nerów, którymi w sezonie 2020 są: Stiga, Gardena, Altax, Legutko, Agrimpex, Ramp, Kronen, Kwazar i Gnejsy.pl. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miejsca serdecz- nie podziękować za udział i owocną współpracę. Projekt ma również liczne patronaty medialne i prasowe, co na bieżąco zwiększa jego zasięgi. Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w oryginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt, że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób poka- zując pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i prze- myślane zagospodarowywanie przestrzeni, stosowanie TEKST i ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, www.zogrodemnaty.pl ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i sys- tematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować tysiące osób. Cały projekt, poza oryginalnym i kolorowym ogrodo- wym tłem do prezentacji, ma jeszcze jedną zaletę – jest tak skonstruowany, aby był realizowany przez cały rok, od stycznia do grudnia, pokazując tym samym, że ogro- dy mogą być atrakcyjne przez cały czas, a nie tylko kilka miesięcy w roku. Ma to znaczenie również w kontekście Partnerów, daje im możliwość „na wydłużenie sezonu”, ponieważ ich produkty są pokazywane całorocznie, dopa- sowywane do określonych okresów, często uświadamiając Czytelników, że w ogrodzie można realizować się przez cały rok. Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”, można z całą pewnością powiedzieć, że utkwił już w świa- domości Czytelników na tyle mocno, a sam bus stał się już tak mocno rozpoznawalny, że stanowi to doskonałą pod- stawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolejnych. Stąd z całą stanowczością zachęcam do udziału i kontaktu na adres mailowy: kontakt@zogrodemnaty.pl . T rzeci sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” realizowanego na blo- gu www.zogrodemnaty.pl jest w pełni, natomiast już teraz ruszają przy- gotowania do kolejnego. Tomasz Szostak – jego autor, już przygotowuje się do sezonu czwartego – 2021. Wszystko po to, aby spokojnie dopiąć wszystkie założenia i w dalszym ciągu móc inspirować setki tysięcy Czytelników.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz