Lider Biznesu 6/2021

18 bliżej branży Jakie są Państwa najbliższe plany? Na jakich działaniach Green & Joy zamierza skoncentrować się w ciągu nadchodzących miesięcy? P.S.: Chcemy w dalszym ciągu brać udział w kreowaniu mody na rynku hobby w Polsce. Dlatego nieustannie dostosowujemy się do zapotrzebowania na produkty oferowane w centrach ogrodniczych. Aktualnie koń- czymy pracę nad pełnym wdrożeniem systemu Wareho- use Management System, który ma ułatwić i przyspie- szyć pracę magazynu. Nieustannie podnosimy naszą wydajność oraz dbamy o zoptymalizowanie terminów realizacji zamówień. Zawsze na czas Gabriela Koroza właścicielka centrum ogrodniczego PLON w Koszalinie Green & Joy rozwija się równolegle z nami pod kątem asor- tymentowym i biznesowym, wsłuchując się w nasze suge- stie. Nasza losy splotły się jeszcze przed założeniem hur- towni, ponieważ od zawsze sprzedajemy produkty marki Target i współpracujemy z firmą Tamark. Kiedy powstały pierwsze Greeny, obsługiwał nas szczeciń- ski oddział firmy. Z czasem jednak przeszliśmy pod opiekę filii w Gdańsku, co okazało się dobrym posunięciem. Gre- en & Joy zapewnił nam bogatą ofertę, dogodne terminy płatności i punktualne dostawy. Składając zamówienia we wtorek, zawsze mamy pewność, że dotrą do nas w piątek, przed początkiem weekendu. Jesteśmy też bardzo zado- woleni z obsługi przedstawiciela Green & Joy, który dobrze zna nasze centrum. Ogromną korzyść współpracy z Green & Joy w Gdańsku stanowi nowa platforma B2B o szybkiej i bardzo łatwej obsłudze. Pomaga ona ponadto zapoznać się naszemu personelowi ze sprzedawanymi produktami i ich cenami. Istotną zaletą współpracy z Green & Joy są dodatkowo atrakcyjne programy lojalnościowe. Chcemy w dalszym ciągu brać udział w kreowaniu mody na rynku hobby w Polsce. Dlatego nieustannie dostosowujemy się do zapotrzebowania na produkty oferowane w centrach ogrodniczych

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz