LIDER BIZNESU 6/2023

66 Nr 6/2023 Busem przez polskie ogrody – przygotowania do 7 sezonu – ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY Szósty sezon projektu „Busem przez polskie ogrody” realizowanego na blogu „Z ogrodem na TY” wkracza w ostatni etap. Tymczasem na tegorocznych targach Gardenia ruszyły przygotowania do sezonu 7 – 2024. Zapraszam do współpracy. TEKST I ZDJĘCIA: Tomasz Szostak, zogrodemnaty.pl BUSEM PRZEZ POLSKIE OGRODY Sezon 6, podobnie jak wcześniejsze, to intensywny czas, podczas którego działo się bardzo wiele. Bus podróżował po całym kraju, odwiedzał ogrody prywatne, ale również ciekawe miejsca, firmy, wydarzenia i imprezy. To wszystko po to, aby wydobyć z nich to, co najcenniejsze, czym można inspirować sympatyków projektu i szeroko pojętej branży ogrodniczej. A jednocześnie w sposób ciekawy i oryginalny promować uczestniczących w nim partnerów. Projekt rozpoczął się w styczniu 2018 roku, nieprzerwanie trwa do dzisiaj, w chwili obecnej trwają przygotowania do sezonu 2024, rozmowy z obecnymi partnerami i poszukiwanie kolejnych. A tych z roku na rok przybywa, ponieważ projekt nieustannie zatacza coraz szersze kręgi. Projekt jest już bardzo rozpoznawalny, a ilość materiałów, jakie z jego pomocą udało się zgromadzić, każdego miesiąca inspiruje i zachwyca setki tysięcy czytelników stron „Z ogrodem na TY”, ale także sympatyków licznych firm i magazynów, które mają nad nim patronaty. Warto również przypomnieć, że projekt łączy wizyty w oryginalnych ogrodach z ciekawą prezentacją partnerów i ich produktów. Podkreślenia wymaga również fakt,że ma misję edukacyjną, w oryginalny i przystępny sposób pokazując pasję i radość, jaką może nieść samodzielne i przemyślane zagospodarowywanie przestrzeni, stosowanie ciekawych rozwiązań w zakresie materiałów, produktów, architektury ogrodowej i nasadzeń roślinnych. Udowadnia również, że własnymi pomysłami, podpartymi ciężką i systematyczną pracą, można osiągnąć spektakularne efekty, które mogą zachwycać i inspirować miliony osób. W sezonie 2023 całe przedsięwzięcie realizowane jest z udziałem firm, którymi są: Stiga, Agrimpex, Gnejsy.pl, Ramp, Bopon, Kronen, Bros, Gardena, Target, Litex Garden, Kwazar i Salachna Auto. Korzystając z okazji, chciałbym im z tego miejsca serdecznie podziękować za udział i owocną współpracę. Podsumowując projekt „Busem przez polskie ogrody”, z całą pewnością można powiedzieć, że utkwił w świadomości czytelników już na tyle mocno, a sam bus stał się już tak mocno rozpoznawalny, że stanowi to doskonałą podstawę do rozbudowy projektu i kontynuowania go w latach kolejnych. Projekt zdobywa kolejne wyróżnienia i patronaty, a całe przedsięwzięcie systematycznie się rozbudowuje. Wokół projektu pojawiają się kolejne aktywności, które wpływają na coraz większą rozpoznawalność i jeszcze większe zasięgi. Jest to zatem doskonała prognoza na sezon 7– 2024, który będzie jeszcze ciekawszy. Rysują się kolejne, ciekawe perspektywy, które z całą pewnością będą wymierne dla marek, które zdecydują się na uczestnictwo. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz