LIDER BIZNESU 6/2023

8 Nr 6/2023 BLIŻEJ BRANŻY Dostarczanie profesjonalistom wiedzy, możliwości wymiany w praktyce doświadczeń oraz poznania najnowszych trendów w projektowaniu ogrodów to cel, jaki postawiliśmy sobie, projektując markę i strategię ARENY KRAJOBRAZU. Różnorodny program, złożony z prezentacji, praktycznych warsztatów, pokazów, pomyślany został tak, by każdy z uczestników mógł na żywo przetestować swoje dotychczasowe doświadczenia w praktyce. Wymienić uwagi, wzajemnie inspirować się, wreszcie nawiązać nowe, cenne relacje. UNIWERSALNY OGRÓD 2024 Tegoroczna edycja targów Gardenia odbyła się pod hasłem „Uniwersalny Ogród”, rozumiany jako zaistniała w obecnych czasach potrzeba, a w zasadzie konieczność projektowania zieleni na każdej przestrzeni i w wielu rozmaitych kontekstach. Ekspozycja i program wydarzeń objęły więc zarówno zagadnienia terenów zieleni miejskiej, ogrodów w różnej skali, balkonów i nasadzeń pojemnikowych, roślin doniczkowych, aż po florystykę w przestrzeniach biznesowych i prywatnych. „Uniwersalny”, czyli taki, który pasuje do każdej osoby i każdej przestrzeni, a dodatkowo ma wymiar świadomego projektowania zgodnego z duchem czasów: ekologicznie, minimalistycznie, praktycznie. Wśród zagadnień mocno angażujących uczestników targów znalazła się ochrona i pielęgnacja drzew, trawy – must have w nowoczesnych projektach, trawnik jako element ogrodu wymagający TEKST: Natalia Porożyńska ZDJĘCIA: Fotobueno W dniach 23-25 listopada 2023 r. w Poznaniu odbyło się najważniejsze spotkanie branży ogrodniczej w Polsce – Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia. Ponownie stolica Wielkopolski zakwitła wszystkimi odcieniami zieleni. Nowości i bogata oferta wystawców zapowiada, że kolejny rok będzie dla ogrodnictwa czasem innowacji, nowych technologii i świadomości, że zarówno profesjonaliści, jak i konsumenci dążą do zieleni wszechobecnej, praktycznej, ekologicznej i świadomej. Targi Gardenia 2023 za nami – uniwersalny ogród zakwitł w listopadzie

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz