LIDER BIZNESU 07/2020

20 wywiad – stawiamy na ciągły rozwój Jak można podsumować aktywność firmy BROS wminionym i bieżącym roku? Jakie cele i założenia udało się Państwu zrealizować? Sabina Jasiukiewicz Marketing Manager BROS: Dwa ostatnie lata to dla nas okres dużych sukcesów sprzedażowych. Udało nam się w tym czasie wprowadzić na rynek wiele nowych, ciekawych produktów oraz ugruntować swoją pozycję lidera w kategorii preparatów biobójczych i repelentów. Sprzyjająca pogoda i wyjątkowy „urodzaj” na komary zarówno w roku 2019, jak i w 2020 sprawiły, że te sezony były bardzo udane również pod względem finansowym. Warto również wspomnieć o naszym ogromnym sukcesie ROZMAWIA: Marcin Fajerski, ZDJĘCIA: BROS W ciągu ostatnich lat firma BROS położyła duży nacisk na inten - sywny rozwój i utrzymanie wiodącej pozycji w kategorii prepa - ratów biobójczych oraz repelentów. Nie zwalniając tempa, spół - ka zdecydowała się ostatnio m.in. na zmianę wizerunku swojej głównej marki! O ostatnich działaniach firmy opowiada Sabina Jasiukiewicz, Marketing Manager BROS. z dziedziny R&D. Dzięki wieloletnim staraniom firmy BROS, Komisja Europejska zatwierdziła pirofosforan żelaza jako nową substancję czynną niskiego ryzyka. Dzięki temu już wkrótce będziemy mogli wprowadzić do oferty nowy produkt do zwalczania ślimaków, który nie będzie stwarzał zagrożenia dla zwierząt domowych i ptaków, a dodatkowo będzie mógł być stosowany w gospodarstwach ekologicznych. Jesteśmy pierwszą i jedyną firmą w Polsce, której udało się notyfikować nową substancję aktywną oraz jedną z 18 firm w Unii Europejskiej, która może się pochwalić tego typu sukcesem. Znalezienie się w tak elitarnym gronie jest dla nas dużym wyróżnieniem. Pomimo koronakryzysu BROS nie zwalnia tempa swoich działań. Czym BROS zaskoczy swoich odbiorcóww najbliższym czasie? S. J.: Planujemy zaskoczyć naszych klientów nowym wizerunkiem naszej głównej marki. Zmianie ulegnie zarówno logo, jak i wygląd opakowań. Będzie to dotyczyć wszystkich czterech linii produktowych, które wchodzą w skład tego brandu, a więc preparatów biobójczych, repelentów, środków ochrony roślin oraz produktów Zielona Moc, bazujących na substancjach aktywnych pochodzenia roślinnego. Zmiany będą duże i odważne, ale odświeżając swój wizerunek wykorzystujemy charakterystyczne dla marki kolory, aby klient mógł nas nadal rozpoznać na półce. Całość będzie utrzymana w nowoczesnej, a jednocześnie bardzo eleganckiej stylistyce. Co sprawiło, że zdecydowaliście się Państwo na zmianę wizerunku? Czym będzie wyróżniał się nowy layout? S. J.: Ciągły rozwój – to jedna z wartości, jakie przyświecają nam w codziennej pracy. Działamy

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz