Lider Biznesu 7/2022

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 37 GARDEN BIZNES REKLAMA P.P.H.U. Zielonym do Góry e-mail sprzedaz2@szkolka-kowalski.pl tel. 508 496 448 Nasza firma prowadzi: • szkolenie personelu z zakresu ochrony biologicznej • przygotowanie punktu do prowadzenia sprzedaży preparatów biologicznych • zaopatrzenie punktów sprzedaży w biopreparaty, pomoc w zatowarowaniu w pozostałe produkty niezbędne w ochronie biologicznej • doradztwo w ochronie biologicznej roślin na punkcie handlowym • doradztwo techniczne • udostępniamy sygnał TV z aktualnymi zaleceniami dla ochrony biologicznej w ogrodach zielonymdogory.net.pl że zdarza nam się powiedzieć „nie wiem”, ale zaraz później mówimy: „zaraz się dowiemy”! Czy centrum ogrodnicze jako obiekt może być zarazem nowoczesne i ekologiczne? K.K.: Myślę, że tak. Z jednej strony staramy się, jak to tylko możliwe, ograniczać stosowanie nawozów sztucznych i pestycydów.Z drugiej strony nie możemy sobie pozwolić na pogorszenie jakości oferowanych roślin. Podstawowe nasze inwestycje idą w kierunku oszczędności energii. Montujemy pompy ciepła, elektrownie solarne. Sta - wiamy na oszczędność zużycia wody–podlewanie kroplowe i podsiąkowe.To sprzyja ograniczeniu wystąpienia i ewentu - alnego rozprzestrzeniania się chorób. Jak sprawić, żeby klient czuł się w centrum „jak w domu” i spędzał w nim więcej czasu? K.K.: Musi być miło,przytulnie,ciekawie i naturalnie.Do tego bardzo szeroki asortyment towarów. Ponieważ naszym centrom towarzyszą szkółki, jest co zwiedzać. Dodatkowo, aby było ciekawiej dla naszych najmłodszych klientów, mamy papugi, z którymi „można porozmawiać” i niekiedy zajmuje to dość dużo czasu. Są i inne „przytula - śne“ zwierzaki… Dlaczego stawiacie na ofertę on-line? K.K.: Mamy produkty niszowe: pomidory szczepione, irysy ogrodowe czy preparaty biologiczne. Dlatego sklep inter - netowy jest w zasadzie niezbędny, jest to podstawowy kanał sprzedaży. Choć prawdę powiedziawszy, w 2022 r. największe przyrosty sprzedaży tych produktów były na sklepach stacjonarnych. Podobnie grupy i fora: trudno jest rozmawiać z wieloma klientami rozsianymi w zasadzie coraz częściej w całej Europie w dogodnym dla każdego czasie. A tak dajemy radę, dla obopólnej satysfakcji. <

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz