LIDER BIZNESU 08/2020

19 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy Konsumenci na całym świecie są świadomi pozytywnego wpływu posiadanych roślin na samopoczucie. To one pochłaniają dwutlenek węgla, uwalniają tlen i oczyszczają powietrze z zanieczyszczeń. Dowiedziono również, że pozwalają się zrelaksować i zwiększają produktywność ność i pogłębia więzi z naturą. Poza tym młodzi, aktywni zawodowo „miastowi” zdają sobie sprawę z tego, że w zieleń można „ubrać” każdy pokój i kąt – niezależ- nie od powierzchni mieszkania i domu. Z analiz agencji Euromonitor International wynika, że światowa sprzedaż roślin do aranżacji wnętrz wykazuje obecnie większą dyna- mikę niż krzewów, drzew i bylin ogrodowych. Monstery czy sukulenty, takie jak eszeweria czy aloes święcą praw- dziwe triumfy popularności. Z badań agencji The Student Room wynika, że aktualnie aż 90% millenialsów poszukuje roślin pokojowych lub taraso- wych, aby poprawić swoje samopoczucie. Można stwier- dzić, że pokolenie Y wychowało się na ogrodnictwie! Okazuje się, że 72% millenialsów pomagało komuś innemu w pracach ogrodniczych, 79% z nich uprawia rośliny, 75% czerpie z tego radość, pomimo braku przestrzeni, 51% ogląda programy o tematyce ogrodniczej, a 7% planuje zawodowo związać się z ogrodnictwem. raport wydania Źródło: Airtasker 2017 Konsumenci najczęściej kupujący rośliny doniczkowe "Late bloomers" Millenialsi Eko-ogrodnicy Rozrywkowi Konsumenci po 30. i 40. roku życia, którzy odkryli w sobie żyłkę do ogrodnictwa, ale brakuje im umiejętności i pewności siebie Młodzi, aktywni zawodowo konsumenci, którzy odkrywali hobby ogrodnicze przez Internet Konsumenci zwracający uwagę na ochronę środowiska Konsumenci, dla których ogród i dom stanowią miejsce towarzyskich spotkań Zdjęcie aranżacyjne ze sklepu Patch

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz