LIDER BIZNESU 08/2020

50 sprzedaż to przygoda zakończona sukcesem TEKST: Marcin Fajerski, ZDJĘCIE: Robert Radkiewicz P rowadzenie biznesu w warunkach rozwijającej się pandemii wymaga od właścicieli sklepów oraz centrów ogrodniczych w Polsce szybkiego po - dejmowania trafnych decyzji i dużej elastyczności w działaniu. Tymcza - sowe i prowizoryczne rozwiązania z początku roku – nawet przy dobrej koniunkturze na produkty ogrodnicze – nie zagwarantują nam finansowego suk - cesu w nadchodzących miesiącach. Dozowniki z płynem dezynfekującym, oznaczenia wyznaczające dystans sanitarny na sali sprzedaży i foliowe rękawiczki już nie zapewnią nam przewagi konkurencyjnej w biznesie. W czasach rosnącej niepewności właściciele sklepów z produktami ogrodni- czymi nie mogą ograniczać się do otwarcia drzwi i oczekiwania na to, aż codzienne życie wróci do normy. Konsumenci oczekują, że detaliści zmniejszą ich obawy dotyczące COVID-19. Obecnie pla- cówki handlowe odpowiedzialne są nie tylko za zadowolenie, ale również zdrowie swoich klientów. CENTRA OGRODNICZE w wirze pandemii Bezpieczeństwo to priorytet Przede wszystkim warto zadbać, aby cały personel obiektu handlowego nosił maseczki lub przyłbice ochronne i stosował rękawice ochronne. Należy też dopilnować tego, aby obowiązujących norm bezpieczeństwa przestrzegali wszyscy kupujący. Wszelkie powierzchnie dotykowe, takie jak: wózki i koszyki, kasy, lady, blaty, klamki, włączniki, poręcze, klawiatury czy terminale powinny być systematycz- nie dezynfekowane.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz