LIDER BIZNESU 08/2020

REKLAMA nego przemyślenia zatowarowania. To temat, który już przed nami - wiosenny sezon 2021 r. zbliża się nieubła- ganie i zdecydowanie nie będzie łatwo. Decyzja należy do nas Jak zaplanować zakupy i dokładniej przygotować ofertę swojego sklepu? W jaki sposób opracować ofertę sklepu internetowego? Jakie wybrać produkty, gdy mamy świadomość, że wszystkich nie jesteśmy w stanie mieć? - Dzięki możliwości spotkań online z przedstawicielami handlowymi, oraz licznymi szkoleniami, które ruszają w okresie zimowym, możemy czuć się bezpieczniej, ale ostateczne decyzje musimy i tak podjąć sami. Pandemia w centrach i sklepach ogrodniczych jest jak dobry kontroler jakości organizacji sprzedaży i oferty handlowej. Ukazał właścicielom i osobom zarządzają- cym w centrach ogrodniczych słabe strony i podsunął potrzebne rozwiązania - podnoszenie kwalifikacji swo- ich handlowców i konieczność zaistnienia w sieci. Nie ilość, a jakość Obecnie przestała liczyć się znacząca powierzchnia sklepu czy szeroki asortyment prezentowanych pro- duktów na półce, a w dużej mierze jakość i przejrzy- stość oferty sprofilowanej pod kątem wymagających klientów, którzy dokładnie przyglądają się cenie i moż- liwościom dostawy produktów pod same drzwi swo- jego domu. Pokora, współpraca z naszymi klientami i otwartość na przyszłość daje w tym momencie optymizm, którego życzę wszystkim!

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz