LIDER BIZNESU 8/2021

REKLAMA GAR DEN BIZNES Aktualnie największy udział w sprzedaży narzędzi ręcz- nych na świecie mają wg ustaleń Arizton narzędzia tnące i ich dominacja w obrębie całego segmentu ma się utrzy- mać co najmniej do 2026 r., m.in. dzięki średniorocznej stopie wzrostu wynoszącej aż 4,68%. W skali globalnej zauważalnie zwiększa się również zapotrzebowanie na szpadle, łopaty oraz widły, które do 2026 r. ma zwiększać się w tempie 3,21%, osiągając 7,33 mld dol. pod koniec analizowanego okresu. Dobre wyniki finansowe notuje się też w sprzedaży siekier, klinów, młotków, karczowników, kilofów czy uchwytów. NA POMOC HOBBYSTOM W kompletowaniu oferty narzędziowej nie warto ograniczać się do podstawowych produktów. Na półkach każdego sklepu i centrum ogrodniczego powinny znaleźć się różnego rodzaju grabie, motyki, świdry, kultywatory, wertykulatory, aeratory, siewniki i rozrzutniki.W sprzedaży nie może zabraknąć takich akcesoriów jak łopatki, pazurki, pikowniki, nożyki i okulizaki, widełki, sadzarki i zrywarki. Można liczyć, że dużym powodze- niem będą cieszyły się ich dziecięce–kolorowe odpowiedniki. Uzupełnieniem oferty mogą stać się wysokojakościowe ręka- wice, kalosze, obuwie, czapki, a nawet maty, klęczniki i odzież przeciwdeszczowa. Kompleksowe zaopatrzenie i odpowiednie oznaczenie działu narzędziowego wsklepie bądź centrumogrodniczym stanowi ważny filar zadowalającej sprzedaży tego asorty- mentu. Oczywiście warto zadbać też o dobrą widoczność JAKOŚĆ MA CORAZ WIĘKSZE ZNACZENIE Monika Szewczyk General Manager BiG Bożena Szewczyk, Zbigniew Szewczyk s.c. Klienci obecnie poszukują niezawodnych narzędzi, któ- re sprawią, że praca w ogrodzie będzie przyjemnością. Moim zdaniem produkty z niższej półki cenowej cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem klientów. Dużą popularność zyskują natomiast narzędzia, które przy- ciągają wzrok swoim wyglądem oraz posiadają wysoką jakość wykonania. Nasz zespół codziennie wkłada dużo pracy, aby spełnić oczekiwania klientów i staramy się cały czas ulepszać nasze produkty oraz rozszerzać ofertę. całej narzędziowej ekspozycji: z jednej strony, aby ułatwić klientom poszukiwanie konkretnych produktów, a z drugiej –by wyeliminować możliwość kradzieży i strat sięgających od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz