LIDER BIZNESU 9/2020

29 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy do regeneracji trawnika. Mieszanki renowacyjne stano- wią idealne rozwiązanie przede wszystkim dla hobbystów ceniących sobie wygodę, którym zależy na szybkim osią- gnięciu zadowalających efektów. Oczywiście trawnikowa oferta centrów ogrodniczych nie powinna ograniczać się do wyboru uniwersalnych i spe- cjalistycznych mieszanek, a także produktów regenera- cyjnych. Konsumentom można zaproponować w trans- akcji łączonej nawozy trawnikowe, aktywatory, podłoża, obrzeża ogrodowe i siatki zabezpieczające oraz środki ochrony roślin. Pora ma znaczenie Sprzedaż nasion traw nadal ogranicza sezonowość, choć pierwsze zapytania o produkty do zakładania i pielęgna- cji trawników zaczynają się pojawiać już pod koniec zimy. Największą sprzedaż w obrębie tego segmentu wciąż notuje się między II i III kwartałem roku: w okresie od marca do maja. Klienci sklepów i centrów ogrodniczych poszu- kują również mieszanek późnym latem oraz na początku jesieni. Oczywiście wiele zależy od aury pogodowej, m.in. sumy opadów i okresów suszy. Niemniej jednak warto zapewnić konsumentom dostępność asortymentu do zakładania i pielęgnacji trawników przez cały rok, aby wie- dzieli, że w każdej chwili mogą skierować swoje kroki do naszego sklepu, gdzie odnajdą szeroki wachlarz marko- wych produktów. Wizytówka domu i ogrodu Dajana Dyka Brand Marketing Manager Poland Evergreen Garden Care Poland Sp. z o. o. Rynek mieszanek trawnikowych i produktów związanych z pielęgnacją trawnika niewątpliwie wzrasta z roku na rok, nie tylko pod względem ilości sprzedaży, ale także dostęp- ności produktów – kategoria rozrasta się. Trend wymuszany jest przez coraz większe zainteresowanie zakładaniem lub renowacją trawnika czy jego regularną pielęgnacją wśród konsumentów. Pionierem tego rynku na pewno jest portfo- lio marki Substral, oferujące szeroki wybór nawozów do traw- ników, a przede wszystkim stawiające wysoko poprzeczkę, dzięki mieszankom nasion traw najwyższej jakości. Trawnik to nie tylko miejsce zielonej oazy czy intensywnego użytko- wania przez domowników, ale i wizytówka domu, stąd decy- zję zakupową generuje jakość oraz efektywność produktów. Dlatego dużym zainteresowaniem cieszą się produkty naszej marki Substral, które gwarantują konsumentowi jakość i sku- teczność. Jak w każdym segmencie rynku i tutaj liczy się innowacyjność, którą zapewniamy poprzez samo zagęsz- czające się nasiona traw, tworzące wyjątkowo zwarty i gęsty trawnik.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz