Fitness Biznes 01/2022

16 |RYNEK I TRENDY Po jakich trenerów i instruktorów sięga- cie? Jaka jest wasza kadra? ‒ Budujemy kadrę w oparciu o współpracę z lokalnymi partnerami. Ma być ona przede wszystkim na odpowiednim poziomie i związa- na z miejscem, które bierze udział w projekcie. Powodem takiego podejścia jest przyświeca- jąca nam zasada odpowiedniego charakteru klubów RMG GYM. Tworzą je klienci, trene- rzy oraz instruktorzy. Te małe społeczności są dla nas najważniejsze. Niewątpliwie będziemy także dbać o kompetencje naszych ludzi, stąd nieustanna praca nad standardami obowiązu- jącymi w naszych klubach. Jakie są plany inwestycyjne na ten rok? Gdzie pojawią się kolejne kluby? Czy w kolejnych latach myślicie o franczyzie, czy będzie to wasz biznes od początku do końca? ‒ Mamy nakreślony bardzo intensywny plan rozwoju. Nie chcę tu deklarować konkret- nych liczb. To, co jest dla nas ważne, to nieustanny rozwój na każdym polu. Sukce- sywnie dopracowujemy schematy otwierania kolejnych klubów. Jesteśmy bardzo otwarci na sugestie naszych klubowiczów, którzy już współtworzą markę RMG GYM. Pyta- nie o franczyzy jest jak najbardziej zasadne. Wszystko wymaga jednak czasu i odpo- wiedniego przygotowania. Pierwsze klika- -kilkanaście klubów to faza testowa, żeby w jak największej mierze zrozumieć i spełnić oczekiwania klientów i „wygładzić” model funkcjonowania. Franczyza będzie naturalną konsekwencją. Jakie marki, jakie urządzenia znajdą klienci w waszych siłowniach? ‒ Nie mamy jednego partnera dostarczające- go sprzęt. Na tym etapie rozwoju wybieramy do współpracy punkty, które są solidnie wy- posażone i nie nastawiamy się na sprzęt kon- kretnej marki. W miarę rozwoju sieci będzie- my z pewnością zmierzać do standaryzacji. Jakie są wasze cele na tym etapie roz- woju? ‒ O zrozumieniu i spełnianiu oczekiwań klien- tów oraz o standaryzacji procesów już mówi- łem. Poza tym, skupiamy się na rozwoju sieci – poszukujemy wyposażonych, gotowych do działania lokali, które potrzebują drugie- go (albo pierwszego) oddechu w swoim roz- woju. Mamy elastyczną formułę współpracy pozwalającą właścicielowi bądź menedżero- wi klubu na określenie swojego oczekiwane- go poziomu zaangażowania w dalszą jego działalność przy jednoczesnym skorzystaniu przez niego z premii za stworzenie miejsca oraz przejęciu ryzyka prowadzenia działalno- ści na RMG GYM. Zapraszamy! Dziękuję za rozmowę. Analizujemy branżę, chcemy jednak podążać swoją drogą, bez ogląda- nia się na innych. Mamy wiele pomysłów w zanadrzu.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz