Fitness Biznes 02/2021

W dniach 24–26 września odbyła się kolejna edycja targów Rimini- Wellness. Edycja Active Edition okazała się prawdziwym sukcesem, biorąc pod uwagę trudną sytuację wywołaną pandemią. To trzydnio- we wydarzenie było prawdziwym świętem aktywnego trybu życia i radości, jaką daje sport. Od piątku do niedzieli tysiące osób uczest- niczyły w treningach i zajęciach w centrum targowym w Rimini. Jak podkreślają zadowoleni organizatorzy, jest to wyraźny znak zaufania dla sektora, który był jednym z najbardziej poszkodowanych w cią- gu ostatniego półtora roku, a który od tego momentu znów zaczy- na działać z nową siłą. Wystawcy i zwiedzający wypełnili tym razem 10 hal, uczestnicząc w wydarzeniach oferowanych w ramach boga- tego programu. RiminiWellness, w tegorocznej wersji Active Edition, było próbą generalną dla wydarzenia, które powróci w pełnym roz- miarze w czerwcu 2022 roku. Wraz z nowym rokiem szkolnym ETC Swarzędz zmienia ofertę. Centrum Handlowe podpisało umowę z klubem fitness UP, który swoją działalność w ETC rozpocznie w styczniu 2022 roku. Obecnie w lokalu rozpoczyna- ją się prace modernizacyjne i aranżacyjne. Jak czytamy w komunikacie prasowym, klub zagwarantuje nowoczesne zaplecze treningowe z eko- logiczną misją w tle. Oprócz najwyższej jakości sprzętów oraz profesjo- nalnych trenerów zapewni dostęp do fizjoterapii i kompleksowej opieki medycznej oferowanej w ramach placówki medycznej. Ponadto UP pla- nuje organizować liczne wydarzenia, również niezwiązane bezpośrednio ze sportem. Wśród nich znajdą się akcje prozdrowotne, ekologiczne oraz wspierające trend „zero waste”. Marka na co dzień wykorzystuje proeko- logiczne rozwiązania pozwalające na oszczędzanie energii czy wody oraz stosuje materiały z recyklingu. Na powierzchni 1500 mkw. czekać będzie m.in. osiem stref ze sprzętami marek premium oraz bogata oferta zajęć grupowych, np.: joga, UP Cycling, zdrowy kręgosłup oraz zumba. UP zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Centrum Handlowego ETC Swarzędz – wejście od strony marketu Leroy Merlin. Medicover dynamicznie buduje swoją pozycję w branży sportowej i inwestuje w kolejne kluby fitness. We wrześniu firma stała się głów- nym udziałowcem sieci Just GYM. W tym samym miesiącu dokonuje akwizycji nowych sieci – FITARENA i Quanfit. Sportowy portfel Me- dicover tylko w ostatnim miesiącu podwoił się i tym samym osiągnął liczbę 70 obiektów. W 2018 roku firma przejęła operatora pakietów sportowych OK System – dziś znanego jako Medicover Sport. Od tego czasu Medicover systematycznie inwestuje w rozwój oferty klu- bów sportowych. Do września br. portfolio firmy obejmowało sieć Well Fitness, wcześniej znaną jako Fitness World Polska (20 klubów), i centra fitness premium Holmes Place (trzy kluby). Ponadto, w ra- mach współpracy z siecią Calypso Fitness Club, Medicover prowadzi 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy (kolejne dwa są w trakcie budowy). Ten miesiąc przyniósł firmie następne projekty inwestycyjne – zakup większościowego pakietu udziałów sieci Just GYM, na którą składają się 22 kluby (i dwa będące w budowie), a także akwizy- cję sieci FITARENA i Quanfit (łącznie 11 obiektów). Nasz dynamiczny wzrost w obszarze sportu, w dodatku w tak krótkim czasie, to od- zwierciedlenie wręcz sportowej ambicji Medicover, by rozwijać uni- kalną ofertę usług dla zdrowia i wellbeingu oraz efektywnie docierać z nią do coraz to nowych miejsc na mapie Polski – komentuje Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, Medicover. Więcej na www.fitnessbiznes.pl Sukces RiminiWellness 2021 Nowy klub w Swarzędzu Medicover podwaja liczbę klubów fitness Fot. materiały prasowe Magazyn BIZNES

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz