Fitness Biznes 03/2022

TOP-GYM to nowy wyłączny dystrybutor na Polskę mar- ki TRX. – Cieszymy się, że możemy rozszerzyć portfolio marek o kolejnego tak znaczącego gracza na między- narodowym rynku. To kolejny krok na drodze do dosko- nalenia naszej oferty i dopasowania jej do oczekiwań naszych klientów – mówi Maciej Wolny, współwłaściciel TOP-GYM. – Misją TRX jest to, by trening światowej klasy był dostęp- ny dla każdego poprzez innowacyjną, autorską wirtualną platformę treningową i aplikację TRX Training Club. Dzię- ki wykorzystaniu ciężaru własnego ciała TRX wyznaczył nowe podejście do ćwiczeń – mówi Oliver Ciaravino, wi- ceprezydent od globalnego rozwoju marki. TRX® z nowym dystrybutorem w Polsce Sieć klubów fitness Holmes Place po raz kolejny zdecydowała się na współpra- cę z włoską marką sprzętu sportowego Technogym i rozszerza swoją strefę car- dio. Wśród nowego wyposażenia w klubie Holmes Place Hilton Warszawa znalazły się m.in. ergometry wioślarskie Skillrow, rowe- ry stacjonarne Technogym Bike wyposażo- ne w multimedialne ekrany i licencję z tre- ningami na żywo i na życzenie oraz sprzęt cardio z najwyższej linii TECHNOGYM Artis. Nowości w Holmes Place Hilton W kwietniu odbyła się prezentacja klu- czowych wniosków pierwszego badania konsumentów 2022 European Health and Fitness Consumer Survey wykonanego przez Deloitte na zlecenie EuropeActi- ve. W styczniu 2022 roku 11 000 konsu- mentów z 19 krajów zostało zapytanych o ich zachowania związane z „konsump- cją” usług fitness. Jednym z głównych wniosków płynących z badania jest fakt, że „hybrydyzacja” sektora będzie trwała. Z badania wynika, że spośród 35 proc. wszystkich konsumentów fitness, któ- rzy trenują w klubie: 16 proc. ćwiczy tylko w klubie, 7 proc. ćwiczy w klubie i w domu, 3proc.ćwiczywklubieinaświeżympowietrzu, 9 proc. ćwiczy w klubie, na zewnątrz i w domu. Więcej szczegółów w AKTUAL- NOŚCIACH na www.fitnessbiznes.pl Konsumenci pod lupą EuropeActive Fot. materiały prasowe 14 |AKTUALNOÂCI

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz