SUKCES PO POZNAŃSKU 4/2022

| KWIECIEŃ 2022 11 S ztuczna inteligencja stanowi symulację ludz- kiej inteligencji i umożliwia maszynom (zwłaszcza komputerom) uczenie się oraz roz- wiązywanie problemów i proponowanie rozwiązań na podstawie pozyskanych wcześniej danych. Jednym z elementów składających się na sztuczną inteligencję jest uczenie maszynowe. Jest to proces zbierania i analizy da- nych, a następnie proponowania na ich podstawie nowych rozwiązań. To potężne narzędzie, które można wykorzy- stać do ulepszenia działań marketingowych i maksymali- zacji efektów. Cowięcej, sztuczną inteligencję wykorzystuje samo Google, by gwarantować użytkownikom jak najlep- sze wyniki wyszukiwania, dopasowane do ich intencji. ŚWIAT LUSTRZANYCH ODBIĆ Właśnie zastosowanie sztucznej inteligencji w marke- tingu to jeden z zakresów tematycznych, które omawiane będą podczas 10. edycji Golden Marketing Conference. Podczas prelekcji dr. Macieja Kaweckiego, Ambasadora Cyfrowej UE, prorektora ds. innowacji Wyższej Szkoły Bankowej i prezesa Instytutu Polska Przyszłość im. Sta- nisława Lema, o tytule „Algorytmy, które krzyczą sil- niej, niż cokolwiek innego” dowiemy się wielu istotnych faktów o naszej prywatności w sieci i o tym, ile można zarobić na naszych danych i do czego służą firmom i algorytmom. Posłuchamy również o koncepcji meta- versum – świecie lustrzanych odbić, cyfryzującym nasze zmysły. W ramach jubileuszowej edycji Golden Marketing Conference, 21 i 22 kwietnia do stolicy Wielkopolski zawi- tają eksperci branży marketingowej, by opowiedzieć o wy- korzystywaniu najnowszych trendów w rozwoju swoich firm i usług. Konferencję otworzą najbardziej aktualne te- maty związane z naszym bezpieczeństwem w sieci, dezin- formacją oraz tym, jak się przed nią bronić, jak rozpoznać i co możemy zrobić, gdy już ją zauważymy. Obok dr. Kaweckiego na scenie zobaczymy także Janinę Bąk, która opowie, w jaki sposób pozyskiwać dane o swo- ich klientach w szybki, tani i rzetelny sposób, i jak przekuć te dane w działanie i zysk. Każda osoba, która chciałaby pro- fesjonalnie poznać narzędzie jakim jest storytelling i następ- nie świadomie wykorzystywać je w sprzedaży, marketingu czy copywritingu lub web copywritingu, powinna czerwo- nym flamastrem zaznaczyć w agendzie wydarzenia prelek- cję Piotra Buckiego „Storytelling jak Lenin – wiecznie żywy. Czy w metaverse też opłaci się tworzyć historie?”. ROZMOWY I INSPIRACJE Kreacje reklamowe serwisu OLX, w których swojego wi- zerunku użyczają Robert Makłowicz, Janusz Chabior czy Jan Frycz znają wszyscy. Co determinuje wybór znanych twarzy do kampanii reklamowych tej popularnej marki? Na to pytanie ze sceny Golden Marketing Conference odpowie Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Niezwykle interesująco zapowiada się panel dyskusyjny o roli reklamy tradycyjnej w zdigitalizowanym świecie. Na konferencyjnej scenie zasiądą uczestnicy programu Mar- keting Masters: Anna Kuropatwa, Head of Strategy, Havas Media Group, Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN GRUPA DISCOVERY, Rafał Szablicki, Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska oraz Maciej Osajda, Client Service Director/Sponsorships, Polsat Media Biuro Reklamy. Jeśli ktoś szuka źródełka inspiracji contentowej, to z pewnością znajdzie je podczas prelekcji o tym samym tytule. Przemysław Michałek, menadżer działu pozycjo- nowania w Widoczni, opowie o znajdowaniu inspiracji w twardych danych czy to za pomocą narzędzi, czy po- przez zerknięcie do swojej konkurencji. Ponadto Przemek zaprezentuje gotowy sposób na dobór najważniejszych słów do planowanego contentu. Dodatkowo 21 i 22 kwietnia w Sali Ziemi wybrzmią prelekcje o optymalizacji czasu pracy, e-commerce, live commerce, SEO czy budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych. Według ekspertów, Golden Marketing Conference to marketingowe spa – idealnie zbalansowana dawka wiedzy prelegentów z niemal każdej dziedziny, która dostarcza powera do działania i inspiracji na wiele miesięcy. Całości obrazu dopełni – zawsze dopięta na ostatni guzik – organizacja konferencji. z Bilety: https://goldenmarketing.pl/poznan/#bilety Więcej na www.goldenmarketing.pl/poznan

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz