LIDER BIZNESU 2/2021

REKLAMA pod koniec 2019 r. Myślę, że sprawna realizacja działań możliwa była dzięki odpowiedniemu ich zaplanowaniu. Nagle pojawiające się nieprzewidziane okoliczności mogą być stresujące. Właśnie dlatego działamy zgodnie z przygotowaną wcześniej strategią, która daje nam możliwość łatwiejszego podejmowania decyzji. Wyboru alternatyw. W 2020 r. podążaliśmy wytyczonymi ścieżkami, a pandemia pokazała nam, że są one właściwe. M.W.: Jeśli mowa o celach, co roku dążymy do zdobycia nowych klientów, a także usprawnienia współpracy z tymi już pozyskanymi. Myślę, że wyzwaniem samym w sobie było utrzymanie tego celu w roku pandemicznym. Warto zwrócić uwagę, że klienci stają się coraz bardziej wymagający. Szukają prostych i intuicyjnych rozwiązań. Właśnie dlatego stawiamy na sprawny kontakt. Wdrażamy nowe możliwości umożliwiające szybkie i proste zapoznanie się z naszą ofertą. Niezmiennie skupiamy się także na wdrażaniu innowacyjnych technologii pozwalających na optymalizację produkcji roślin. Naszym głównym celem jest stałe podnoszenie jakości produkcji i zwiększanie satysfakcji naszych klientów. Sytuacja związana z COVID-19 i obostrzenia w handlu sprawiają, że rozwiązania online stają się coraz ważniejszym filarem prowadzenia działalności w branży szkółkarskiej. Jak oceniają Państwo ich Od lewej: Adam, Ewa, Bartłomiej i Marcel Ważyńscy Srebrny medalista Konkursu Roślin Nowości Berberis thunbergii 'Orange Ice' PBR

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz