LIDER BIZNESU 3/2020

58 I nfluencerzy są to osoby, któremają silny wpływ na swoich odbiorców. Niejednokrotnie ich oglądalność potrafi przebijać popularność zna - nych programów telewizyjnych. Nie są to ludzie ze świata showbiznesu, ale osoby pokazujące ciekawe treści na swoich stronach internetowych czy wmediach społecznościowych. Wojtek Wardecki – Ulubiony Ogrodnik pokaże, jak… nie powinna wyglądać współpraca firmy z influencerem. Dlaczego firmy ogrodnicze powinny współpracować z influencerami? Nazywam się Wojtek Wardecki – Ulubiony Ogrodnik. Jestem ogrodnikiem z pasji i wykształce- nia, właścicielem firmy ogrodniczej i influencerem. Współpracuję, jako ekspert ogrodniczy, z najwięk- szym producentem roślin doniczkowych w Polsce, jakim jest firma Tomaszewski. Mam wieloletnie do- świadczenie w zawodzie ogrodnika, ale także w pracy w social mediach. Współpracowałem z różnymi firmami ogrodniczymi, agencjami promocji i reklamy. Przez kilka lat prowadziłem spotkania blogerów ogrodniczych podczas największych targów ogrodniczych w Polsce, jakimi są tar- gi Gardenia i Zieleń to Życie. Dało mi to wiele do myślenia. Jednak zastrzegam sobie, że nie będzie to artykuł po- chwalny, zdecydowanie nie! Od wielu lat działam w social mediach, współpracuję z firmami ogrodniczymi, robię testowanie produktów, piszę teksty na zlecenie i na pod- stawie tego doświadczenia, dostrzegam ogrom błędów sukces w biznesie zaczyna się u podstaw

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz