Lider Biznesu 4/2023

62 Nr 4/2023 TRENDY Ciekawą i skuteczną pomocą sprzedażową mogą być dodatkowe etykietki z oznaczeniem, np. ‘bezpieczne dla kotów’. Wielu klientów poszukuje roślin, które nie zaszkodzą pupilom, zatem kiedy przechadzając się po sklepie, od razu widzą, które rośliny mogą wziąć pod uwagę, doceniają takie ułatwienie i chętniej przechodzą do kasy. Zdecydowanie warto sięgać po rzetelne informacje o toksyczności roślin w sprawdzonych źródłach, jak np. https:// www.aspca.org/ (Amerykańskie Towarzystwo Zapobiegania Okrucieństwu wobec Zwierząt), ponieważ w artykułach na różnych portalach informacyjnych zdarzają się pomyłki, a z pewnością nie chcemy nieprawdziwą informacją zaszkodzić zwierzakowi i stracić w efekcie klienta. 6. WIZYTA EKSPERTA W SKLEPIE Sklep może zorganizować dni, w których do dyspozycji klientów będzie ogrodnik lub specjalista od egzotycznych roślin, który odpowie na pytania i doradzi w wyborze. Takie wydarzenie może być zarówno strategią promocyjną sklepu, które w danym dniu przyciągnie więcej klientów, stanie się wyróżnikiem wśród konkurencji, a także zapewni klientom urozmaicenie i potrzebne wsparcie w wyborze. 7. ZAPEWNIENIE JAKOŚCI Warto regularnie upewniać się, że wszystkie rośliny w sklepie są zadbane, zdrowe i dobrze utrzymane. PRZYKŁAD ZŁEJ EKSPOZYCJI

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz