LIDER BIZNESU 06/2020

50 sprzedaż to przygoda zakończona sukcesem 3. Odgrzewany kotlet – kolejne Halloween, kolejny Black Friday i Walentynki to nie są wydarzenia do zastosowa- nia działań RTM. 4. Kontrowersja – są tematy i wydarzenia, których nie warto używać w real-time marketingu. Przypomnę tylko skandaliczny wpis o powstaniu warszawskim zrealizo- wany przez Tiger Energy Drink. 5. Nie znikaj – jeśli opublikujesz post obserwuj uważnie co się pod nim dzieje, reaguj, komentuj. Im większa inte- rakcja z Twojej strony tym większa szansa na to by Twój RTM zobaczyły tysiące internautów. Jeśli więc unikniesz pięciu powyższych błędów i odpo- wiednio dobierzesz content do swojej grupy odbiorców to Twoja działania mogą przynieść zamierzony efekt jakim jest ekspresowe zwiększenie rozpoznawalności Twojego brandu. IKEA Rezygnacja z reprezentowania brytyjskiej rodziny królewskiej przez Harry’ego i Megan Premiera nowego Maca Pro Whatsapp Skyscanner

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz