LIDER BIZNESU 06/2020

51 Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy Sztukę wykorzystywania RTMu w swojej strategii do per- fekcji opanowała IKEA. W sposób zabawny obśmiewają bieżące wydarzenia, a ich kreacje okrążają Ziemię w pręd- kości światła. Inne marki również skorzystały z okazji by wykorzystać sy- tuację w rodzinie królewskiej do pokazania się. Mistrzostwa Świata w piłce nożnej na które po świetnym występie na Mistrzostwach Europy jechaliśmy z dużym apetytem skończyły się jednak dla reprezentacji Polski dużym zawodem. Dla wielu marek, w szczególności pro- ducentów piw, była to wyśmienita okazja do działań RTM. Najświeższym przykładem działań real-time marketing jest reakcja internetu na wpadkę mBanku, który do wszystkich użytkowników swojej aplikacji mobilnej wysłał testowe powiadomienia push o treści „ęśąćż”, „test”. Bank szybko Żywiec Ballantine’s mBank Leszek Lewandowicz Z wykształcenia socjolog i dziennikarz, z zamiłowania sportowiec i kinoman a zawodo- wo marketingowiec i eventowiec w 110%. W marketingu od SEO/SEM Specjalisty przez Projekt Managera po Koordynatora naj- większej w Polsce konferencji marketingowej, Golden Marketing Conference. W pro- jekcie odpowiada za dobór prelegentów, strategię marketingową, komunikację oraz promocję wydarzenia. przeprosił za błąd, ale dla wielu marek wpadka stała się pretekstem do żartów. Sytuacja kryzysowa, w której niewątpliwie znalazł się mBank przerodziła się w zwiększenie publikacji w inter- necie na temat banku. W dniu po wpadce brand zmienił swoje logo na Facebooku na wersję alternatywną i podzię- kował za wszystkie memy.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz