LIDER BIZNESU 6/2023

48 Nr 6/2023 POZIOM WYŻEJ W czasach, gdy o uwagę naszych klientów walczy tak wiele różnych firm, reklam czy bodźców, skuteczny marketing jest nie do przecenienia. Rentowna firma nie może sobie pozwolić na bierność czy przypadkowe działania i liczyć na szczęście. To mogło działać w czasach, kiedy na rynku nie było jeszcze tak dużej konkurencji czy różnych alternatyw dla tego, co oferujemy. TEKST I ZDJĘCIA: Sylwia Hennek Specjalistka od roślin egzotycznych, szczególnie bambusów. Wspiera firmy w branży ogrodniczej w usprawnianiu marketingu i sprzedaży. Prowadzi bloga BambusowySen.pl Marketing to dla firmy szansa na to, by docierać do coraz to nowych klientów wtedy, kiedy tego potrzebujemy, a nie liczenie na szczęśliwy przypadek. Jednocześnie istnieje tak wiele różnych technik i strategii,że często dobieramy działania po omacku. Kiedy działania marketingowe nie są świadomie dopasowane do Twojego konkretnego biznesu i wykorzystywane w pełni, istnieje duże ryzyko, że wypłukują pieniądze z portfela, zamiast je do niego wkładać. W tym artykule przyjrzymy się pięciu kluczowym błędom w marketingu, przez które przedsiębiorcy z branży ogrodniczej tracą pieniądze. 5 błędów w marketingu ogrodniczym, które wypłukują pieniądze z firmy Warto systematycznie mierzyć skuteczność marketingu

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz