Lider biznesu 9/2021

Lider Biznesu. Ogrodniczy Magazyn Branżowy 17 BLIŻEJ BRANŻY MAMY OGROMNE MOŻLIWOŚCI – OGRANICZA NAS JEDYNIE WYOBRAŹNIA Nasi klienci oczekują hitów sprzedażowych, które są odzwierciedleniem trendów zakupowych, stylu życia osta - tecznych odbiorców czy poszukiwania nowatorskich arty - kułów. Takim strzałem w dziesiątkę okazały się mieszanki kwietne i pochodne produkty. Mam tu na myśli bomby kwietne, konfetti kwietne oraz tuby kwietne. Wszystkie powyższe produkty dedykowane są osobom poszukującym niekonwencjonalnych sposobów siewu, nowinek ogrodni - czych, które nie boją się stosować pionierskich rozwiązań. Docieranie do różnych klientów to kolejny czynnik osią - gnięcia sukcesu. Postanowiliśmy wyjść z produktami poza półki ogrodnicze. Cenimy przyrodę, dlatego do oferty wpro - wadziliśmy pokarm dla ptaków. Nawiązuje to także do spo - sobu postępowania „zero waste”, gdyż wykorzystujemy do tego celu nasiona mniej dorodne lub uszkodzone. Niech wyprodukowane przez nas nasiona sprawią, że więcej pta - ków przetrwa zimę i nie będzie miało problemu ze znale - zieniem pożywienia. Wkraczamy także do strefy domowej „home”, którą zamierzamy urzec świecami sojowymi i ich wyjątkowymi aromatami zainspirowanymi wonią ogrodu. Tak właśnie nazwaliśmy serię świec – Aromaty Ogrodu, w skład której wchodzą ciekawe zapachy, m.in. lawendy, trawy cytrynowej, tulipanów, arbuza, dyni, groszku pachną - cego czy gardenii. Wiele czynników miało wpływ na pozycję naszej firmy, lecz to ogromna pracowitość i wiedza mojego ojca spra - wiły, że nasze produkty sprzedajemy w ponad 65 krajach. Jesteśmy firmą rodzinną. Wraz z bratem Adamem pracu - jemy u boku taty. Rozwijamy przedsiębiorstwo i wprowa - dzamy innowacyjne rozwiązania. Choć nie zawsze mamy identyczne spojrzenie na różne sprawy, to wspieramy się w dążeniu do celu. Szanujemy siebie nawzajem, naszych pracowników i producentów nasion, którzy są częścią naszej wielkiej „legutkowej” rodziny. Jako młode pokole - nie sukcesorów robimy wszystko, by nie stać w miejscu. Rozwój to nasz cel. Bardzo często wymaga to od nas pod - jęcia ryzykownych decyzji i poświęcenia, jednak odważnie stawiamy czoła tym wyzwaniom. Nie zawsze kończą się one powodzeniem, ale nawet porażka jest dla nas lekcją życia, z której wyciągamy wnioski. Mówiąc o odważnych decyzjach, nie mogę pominąć wydarzeń z ostatnich tygodni. Mam na myśli rebranding, który przechodzi nasza firma. Począwszy od zmiany logo, po unowocześnienie sfery wizualnej naszych produktów. Jest to początek długiej drogi, którą zaczynamy kroczyć. Decyzję o rebrandingu podjęliśmy świadomie, ponieważ rozwój firmy wiąże się z unowocześnieniem nie tylko pro - duktów, ale również wizerunku. Nowe logo wyraża to kim jesteśmy – firmą szanującą tradycję i przyrodę. W sygne - cie logotypu ukryte są inicjały WL - założyciela firmy oraz ważne dla nas słowa „rośniemy od 1992” roku. Ponadto logo skrywa płatek kwiatu oraz liść, czyli roślinność, która jest niezwykle bliska specyfice naszej działalności. Przed nami czas wielkich zmian wymagających intensywnej pracy i poważnych decyzji. Rebranding, to nie kaprys, to inwestycja w przyszłość. To mądra i przemyślana decyzja, która zaowocuje w przyszłości.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz